تیم مس رفسنجان را به هتل راه ندادند!

در حالی که مس رفسنجان فردا (دوشنبه) در هفته بیستم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و طبق روال معمول تیم‌ها، روز قبل از بازی به اردو می‌روند، هتل محل اقامت مس از پذیرش این تیم امتناع کرد.

تیم مس رفسنجان را به هتل راه ندادند!

به‌نظر می‌رسد مشکلات مالی نارنجی‌پوشان رفسنجانی یک روز قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان وارد فاز جدیدی شده باشد و هتل محل اقامت تیم، از پذیرش شاگردان محمد ربیعی امتناع کرد.

ظهر امروز بازیکنان مس رفسنجان پس از بازگشت از تمرین به هتل، با عدم دریافت کلیدهای اتاق خود مواجه شدند و اکنون در لابی هتل سرگردان هستند.

1

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان

مسئولان باشگاه به‌شدت در تلاش هستند این موضوع را از طریق مسئولان شهرستان حل‌وفصل کنند.

 

2

3

مس رفسنجان چند هفته‌ای است که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و فردا باید در شهر رفسنجان به مصاف فولاد خوزستان برود.

بدهی باشگاه مس علت عدم سرویس دهی این هتل به تیم مس است. ربیعی در کنفرانس خبری اخیر خود اذعان کرده بود که مشکلات مس موجب شده تمام تمرکزش را روی مسائل غیرفنی اعم از اسکان، غذا، بلیت هواپیما و دیگر مسائلی غیر فنی بگذارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سامان
    0

    مس رفسنجان - مس کرمان ، نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان و غیره ... چرا بعضی از مدیران بودجه کشور را مفت از دست می دهند ؟؟ چرا باید شرکت مس 2 تیم و وزارت نفت 2 تیم در لیگ برتر داشته باشد ؟ بیشتر تیم های لیگ برتری وابسته به شرکت های دولتی بوده که چنین کاری خلاف قانون بوده با این اوضای اقتصادی کشور تازه همین شرکتهای دولتی بازیکن خارجی هم استخدام می کنند . باید به این قانون ها فقط گریست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها