مبلغ قرارداد مهاجم برزیلی پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس مهاجم برزیلی خود را برای یک فصل و نیم دراختیار خواهد داشت.

مبلغ قرارداد مهاجم برزیلی پرسپولیس مشخص شد

لئاندرو پریرا مهاجم جدید پرسپولیس پس از ورود به تهران تست‌های پزشکی را انجام داد که این تست‌ها با موفقیت انجام شده و به زودی باشگاه پرسپولیس خبر رسمی عقد قرارداد با این مهاجم را اعلام خواهد کرد.

لئاندرو پریرا که به جای یورگن لوکادیا به پرسپولیس آمده، قرارداد یک فصل و نیمه با سرخپوشان امضا کرده تا بتواند در این تیم مشغول به بازی باشد.

در خصوص قرارداد این بازیکن گفته می‌شود که مبلغ آن یک‌میلیون و 100 هزار دلار خواهد بود که معادل ریالی آن نزدیک به 50 میلیارد تومان خواهد شد! باید دید این مهاجم گرانقیمت در مدت زمان حضور در پرسپولیس چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند همانند لوکادیا در امر گلزنی موفق باشد یا نه.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    بااین پول ملت ۲۰ بازکن جوان ونوجوان میگرفتید یکی پدیده میشد کافی بود وچندبرابرگیرتون میومد اینده تیم تعمین میشد. اینده نگری درایران مردهچون امروزی وجودندارد که فردای باشد

  • اشتباه
    0

    یعنی شصت میلیارد ناقابل
    خوب اقای گل لیگ یک و لیگ دو و حتی لیگ دسته سه رو باهم میخریدید همش روی هم ده میلیارد نمیشد
    چه کاریه اخه؟!؟
    اقای گل و نفر دوم از لیگ یک و دو رو میخریدید،از چهار نفر بهترین گلزنان لیگ راحت یکی خ‌وب در میومد

  • ناشناس
    0

    بهترین و گران قیمت ترین بازیکن جهان را هم خریداری کنید و با او قرارداد منعقد کنید وقتی می خواهد در یکی از تیم های مطرح تهرانی بازی کند به جای اینکه بابت دستمزد کلانی که می گیرد بهترین عملکرد را داشته باشد در زمین مسابقه راه می رود و بازی درگیرانه ای را از خود به نمایش نمی گذارد و در نهایت هم قرارداد خود را به بهانه های واهی بطور یکطرفه فسخ می کند و راه شکایت را جهت دریافت تتمه مطالبات خود در پیش می گیرد! بیت المال را بی جهت هدر ندهید! با ۵۰ میلیارد تومان می توان ۸۳۳۳ ماه دستمزد ماهانه یک کارگر را با حقوق ۶ میلیون تومانی پرداخت کرد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها