سرمربی ذوب‌آهن اصفهان:

نفهمیدم پسرم کی فوتبالیست شد و به تیم ملی رفت!

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به دعوت شدن پسرش به تیم ملی جوانان گفت: نفهمیدم پسرم کی فوتبالیست شد! خودش رفت تست داد و به پیکان رفت و بعد کاپیتان شد. همیشه اعتقادم این است که پدر و مادر نباید دنبال بچه‌شان بروند تا فوتبالیست شود.

 نفهمیدم پسرم کی فوتبالیست شد و به تیم ملی رفت!

دو تیم مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند. مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری بعد از این بازی اظهار کرد: فکر می‌کنم این بازی فقط گل کم داشت. بازی سرعت بالایی داشت و هر دو تیم با برنامه بودند، مس رفسنجان گردن کلفت بود و فشار خوبی به ما وارد کردند؛ به ربیعی تبریک می‌گویم که چنین تیم قوی‌ای را تشکیل داده است.

مساوی عادلانه بود

وی افزود: تیم مس رفسنجان در نیمه اول امروز بازی، ما را تحت فشار گذاشت. در نیمه دوم با توجه به اینکه انرژی زیادی از بچه‌های این تیم تخلیه شده بود ما توانستیم در خلق موقعیت خوب عمل کنیم و پاس‌های یک ضرب خوبی داشته باشیم. اگر تیم ما به دلیل نتایج چند هفته اخیر استرس نداشت، خوب عمل می‌کردیم و می‌توانستیم موقعیت خوبی ایجاد کنیم ولی مساوی می‌توانست عادلانه باشد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد:  بازیکنان ما در شرایط سخت بعد از چند هفته ناکامی توانستند امتیاز کسب کنند؛ تمرکزمان باید بر روی بازی آینده باشد.

سرمربی ذوب آهن در ادامه گفت: دو بازیکن آکادمی باشگاه ذوب آهن امروز بازی می‌کردند.  محمد حسین اسلامی و جلال مداحی بازیکن امیدمان در ترکیب حضور داشتند. روی جوانان متمرکز هستیم. امیدها و جوانان را رصد می‌کنیم. هر جوان و خوب آینده‌داری را پیدا کنیم، به آن‌ها بها می‌دهیم.

تارتار در پاسخ به ایسنا درباره اینکه روال ناکامی ذوب‌آهن چه زمانی به پایان می‌رسد، با اشاره به اینکه بعد از چند هفته ناکامی یک امتیاز ارزشمند را گرفتیم، افزود: مس رفسنجان از تیم‌های خوب است. قرعه سختی به ما خورد و در نیم فصل اول هم ۶ تساوی داشتیم و بعد به برد رسیدیم. بازی‌های سخت خود را پشت سر می‌گذاریم و از هفته آینده امیدوارم به برد برسیم.

وی در مورد تغییر کوبل داوری این مسابقه گفت: از این مساله خودمان هم متعجب شدیم با شناختی که از افشاریان و همکاران شان دارم به سلامت آنها شک ندارم. داور امروز هم قضاوت بدی نداشتند. گاهی در وضعیت مساوی داوران هوای میزبان را دارند که طبیعی است و داوری در نتیجه بازی تاثیری نداشت. تغییر داور را به حساب مصدومیت و بیماری داور قبلی می‌گذاریم. به کمیته داوران هم نامه زدیم. داوران قشر سالم و زحمت‌کش هستند و به کمیته داوران هم ایمان داریم.

تارتار در مورد اینکه سعید باقرپسند چه زمانی به ترکیب تیمش برمی‌گردد، گفت: سعید دوره نقاهتش را پشت سر می‌گذارد و مصدومیت رباط صلیبی زمان‌بر است. سلیمانی در غیاب سعید برای ما خوب کار کرده است. حتی شهرام سالاری هم مصدوم بود و امروز دستمان در خط حمله بسته بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد دعوت پسرش به تیم ملی نیز گفت: نفهمیدم پسرم کی فوتبالیست شد! خودش رفت تست داد و به پیکان رفت و بعد کاپیتان شد. همیشه اعتقادم این است که پدر و مادر نباید دنبال بچه‌شان بروند تا فوتبالیست شود. من نگاه پدرانه به او دارم اما کاری به فوتبالش ندارم. اگر لیاقت، پشتکار و استعداد داشته باشد راهش را می رود و موفق می‌شود. خوشحالم به تیم ملی دعوت شده است و امیدوارم راهش را درست برود و من فقط به عنوان یک پدر می‌توانم نصحیتش کنم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    خوشابحاله خودت وپسرت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درامد بالا خوش به سعادتتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها