پیروانی: برای آوردن VAR بی‌عرضه‌ترین هستیم/ مقداری انسان باشید

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود. ما با قدرت به مسابقات می‌آییم ولی جان مادرتان مقداری انسان باشید.

پیروانی: برای آوردن VAR بی‌عرضه‌ترین هستیم/ مقداری انسان باشید

افشین پیروانی، پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل آلومینیوم، اظهار داشت: باید تبریک ویژه بگویم که صدر را از ما گرفتند. هدف‌شان این بود. اختلاف امتیاز داشتیم و به هر طریقی که توانستند صدر را از ما گرفتند.

برای آوردن VAR بی‌عرضه‌ترین هستیم. شک نکنید حالا حالاها خبری از VAR نیست.

VAR را بهانه کرده‌اند و هر غلطی دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند و هر کاری می‌خواهند می‌کنند. این وضع قضاوت است؟ چند بار ما متضرر شدیم، بعد انتظار دارید اعتراض نکنیم و حق‌مان را نگیریم؟ متأسفم برای فدراسیون و کمیته داوران و هرکسی که تصمیم‌گیرنده است. اینها به هدف‌شان رسیدند.

وی درباره اینکه آیا او نیز اعتقاد دارد می‌خواهند تیمی خاص قهرمان شود، اشاره کرد: برای بازی حذفی ما را 9 روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی وجود دارد؟ مگر روز قرعه‌کشی نگفتند بازی ما یکم برگزار می‌شود؟ پس چرا بازی را سوم (اسفند) گذاشتند؟ چون یک تیم می‌خواهد با سن‌پترزبورگ بازی کند.

در کوران مسابقات چه تیمی بازی دوستانه برگزار می‌کند؟ این چه تصمیمی است که فدراسیون می‌گیرد.

مدیر تیم پرسپولیس درباره حواشی داوری دیدار با آلومینیوم گفت: والله باید تیم ما بیرون می‌آمد. این که وضع قضاوت نیست. پرسپولیس تیم پرهواداری است. مشخص است که باهدف جلو می‌روند. این از وضعیت مالی تیم‌ها که چطور هزینه می‌کند، این از وضع قضاوت و این هم از وضع برنامه‌ریزی. کجای دنیا وسط مسابقات لیگ، یک تیم خارجی دعوت می‌شود که بازی دوستانه انجام شود؟ به ما گفتند که بازی ما سوم است چون سپاهان می‌خواهد بازی دوستانه انجام دهد.

پیروانی در پایان در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی مبنی بر این که تا زمانی که او در پرسپولیس است، نمی‌گذارند این تیم قهرمان شود، بیان کرد: گل‌محمدی بهترین مربی ایران است. ما با قدرت می‌آییم ولی جان مادرتان مقداری انسان باشید.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • TN
    1

    var که بیارن پرسپولیس و استقلال میرن ته جدول قاطی باقالی ها چون همیشه با ناداوری و پنالتی های دستوری تونستن قهرمان یا نایب قهرمان بشن

  • ناشناس
    0

    انسان باشند که نمیتوانند رشد کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها