شروع قهرمانانه حسن یزدانی در زاگرب

نابغه کشتی آزاد ایران و جهان مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب را با یک برد مقتدرانه در برابر نماینده لهستان آغاز کرد.

شروع قهرمانانه حسن یزدانی در زاگرب

مسابقات کشتی رنکینگ‌دار زاکرب از امروز (چهارشنبه) به صورت رسمی آغاز شد و تا یکشنبه (۱۶ بهمن ماه) ادامه دارد. در روز نخست این مسابقات رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۱ (رضا اطری)، ۶۵، ۷۰، ۷۴ (یونس امامی) و ۸۶ (حسن یزدانی) کیلوگرم رشته کشتی آزاد برگزار می‌شود.

یکی از سرشناس‌ترین کشتی‌گیران حاضر در مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره کشتی ایران و جهان است. یزدانی که مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو و نقره ۲۰۲۰ توکیو را در کارنامه دارد در مبارزه نخست برابر سباستین جزیرزانسکی از لهستان کار سختی پیش‌رو نداشت و موفق شد در کمتر از چهار دقیقه حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی شکست دهد.

یزدانی در مرحله بعدی این مسابقات باید با ابوبکر آباکاروف از جمهوری آذربایجان مبارزه کند.

دیوید تیلور یکی از سرشناس‌ترین غایبان رقابت‌های زاگرب به شمار می‌رود. در این وزن زاهد والنسیا از آمریکا حضور دارد.

در دسته ۸۶ کیلوگرم ۱۶ آزادکار حضور دارند.

پیش از یزدانی، یونس امامی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر یک کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف تایموراز سالکازانوف دارنده ۲ مدال نقره جهان از اسلواکی می‌رود.

دارنده ۲ مدال برنز پیکارهای جهانی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر تایموراز سالکازانوف از اسلواکی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف جوزف لاوالی از آمریکا می‌رود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها