مسی مقابل پیشنهاد عجیب عربستان سست شد

نشریه فرانسوی از احتمال سست شدن ابرستاره آرژانتینی در برابر پیشنهاد وسوسه برانگیز سعودی‌ها خبر داد.

مسی مقابل پیشنهاد عجیب عربستان سست شد

شایعات تلاش باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی ابرستاره آرژانتنینی پاری سن ژرمن روز به روز به واقعیت نزدیک تر می شود.

بعد از ادعای رسانه های عربستان از پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال برای جذب لیونل مسی حالا نوبت نشریات معتبر اروپا رسیده تا این پیشنهاد عجیب سعودی ها را تایید کنند.

نشریه «RMC» فرانسه لحظاتی با تایید این خبر نوشت: پیشنهاد دیوانه وار و غیرقابل رد از باشگاه الهلال عربستان روی میز لیونل مسی قرار دارد و این بازیکن را سست کرده است.

مسی مقابل پیشنهاد عجیب عربستان سست شد

مسی هنوز حاضر به تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن نشده و این پیشنهاد سرسام آور باعث شده تا قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وسوسه شود.

باشگاه الهلال پیشنهاد دستمزد سالیانه ۳۰۰ میلیون دلار را به مسی داده است. این پیشنهاد ۶ برابر دستمزد کنونی مسی در پاری سن ژرمن است.

باید دید ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن می تواند مقابل این پیشنهاد عجیب باشگاه سعودی مقاومت کند و پیشنهاد به مسی بدهد که از رفتن به عربستان منصرف شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    آیا کسی هست که بوی پول رو استشمام کند و مست نشود؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      و یا وسوسه نشود ؟

    • مرد نیک
      0

      مسی مردی نیست که اسیر مال دنیا بشه هرچی هم پول بگیره قطعا این بشر درست خرجش میکنه و پول و مال دنیا زانوی مسی رو سست نمیکنه . مسی یه مرد واقعی هست

  • امیرحسین پاکذات
    0

    عربستان چرا مخترع و نخبه ایرانی را جذب نمیکنه اگه آکی بشه ۷۹۰۰تا شرکت دانش بنیان عربستان را می‌سازند #جذب نخبگان ایرانی -عربستان سعودی-حمایت از نخبگان ایرانی از مسکن تا ازدواج-عربستان سعودی #نخبه ایرانی تو ایران میشی نزولی تو عربستان میشی صعودی

  • ابرمرد
    0

    وقتی بخررونالدو اون مبلغ و دادن این مبلغ برای مسی زیاد که نیست کم هم هست . مسی کفشش رو کل رونالدو می ارزه این انسان بسکه دل بزرگ و مرد هست

  • ناشناس
    0

    عربستان تاچندسال دیگه بهشت روی زمینه. مثل چهل سال پیش ایران

    نظرات شما -
    • .
      0

      نمیشه خاطرت جمع و دور نیست اون روزی که تو بیابون و شنزارها دنبال سوسمار بگردن برای خوراک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها