سرمربی تیم شاهین کرمانشاه:

چرا هیچکس به داد تیم ما نمی‌رسد/ حتی پول خرید کفش ورزشی هم نداریم

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه با انتقاد تند از بی توجهی مسئولین استان به تیمش، گفت: وضعیت تیم بگونه‌ای است که حتی پول خرید کفش ورزشی برای بازیکنان را هم نداریم.

چرا هیچکس به داد تیم ما نمی‌رسد/ حتی پول خرید کفش ورزشی هم نداریم

منصور محمودی، عصر امروز(۱۴ دی) پس از پایان دیدار تیمش برابر فولاد ایرانیان کرمان در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور که با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شدند،اظهار کرد: برای رسیدن به کرمان حدود ۲۶ ساعت را در مسیر بودیم، چراکه اتوبوس در میانه راه خراب شد. 

وی ادامه داد: زمانی که به کرمان رسیدیم بازیکنان ما خسته و با پاهای ورم کرده مجبور شدند به مصاف تیم حریف بروند و از سر تعصب و غیرت برای حفظ جایگاه تیم در جدول در این بازی پیروز شدند. 

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به جایگاه حساسی که در جدول گروه سوم لیگ داشتیم، بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و بیش از توان خود انرژی گذاشتند تا در این دیدار برنده زمین باشیم.

وی که تیمش تا به اینجای لیگ عملکرد خوبی داشته، گفت: کادر فنی سایر تیم ها وقتی عملکرد تیم ما را می بینند فکر می کنند که امسال میلیاردی هزینه کرده ایم، درحالی که با سختی و چنگ و دندان تیم را تا به اینجای لیگ حفظ کرده‌ایم. 

محمودی با انتقاد تند از بی توجهی مسئولین استانی به تیمش، گفت: تیم ما حتی یک ریال هم پول ندارد و برای خرید کفش ورزشی بازیکنان پول نداریم. برای گلر تیم هم که لباسش پاره شده بود، پولی نداشتیم که لباس تهیه کنیم. 

وی افزود: چرا هیچکس به داد تیم ما نمی‌رسد. مگر مسئولین استانی شعار حمایت از ورزش قهرمانی را نمی دهند. بی توجهی مسئولین به این تیم در حدی است که تاکنون حتی برای تماشای یکی از بازی های خانگی ما هم نیامده‌اند. 

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه با بیان اینکه این نوع از رفتار مسئولین باعث بی انگیزگی بازیکنان و عدم امکان پشتوانه سازی برای آنها خواهد شد، گفت: بازیکنان ما هم اکنون الگوی دیگر کودکان و نوجوانان علاقمند به فوتسال هستند و وقتی می بینند که الگوهایشان هیچ جایگاهی ندارند و کسی به آنها توجهی نمی کند، از این مسیر منصرف می‌شوند.  

تیم شاهین کرمانشاه در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال تاکنون پنج دیدار داشته که دو بازی را واگذار و در سه بازی هم پیروز شده و هم اکنون در جایگاه سوم جدول گروه خود قرار دارد. 

تیم شاهین در گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال با تیم‌های پاس تهران، بارمان خمینی شهر، اسپیناس زنجان، عقاب نیروی هوایی تبریز، شهرداری ساوه، پیشگامان وحدت فین کاشان، فولاد ایرانیان و پرسپولیس خوزستان همگروه است. 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها