عصبانیت مهدی قایدی از انتشار شایعه خانوادگی

مهدی قایدی ستاره بوشهری استقلال در پایان بازی با عصبانیت نسبت به شایعات منتشره پیرامون زندگی شخصی‌اش واکنش نشان داد.

عصبانیت مهدی قایدی از انتشار شایعه خانوادگی

قایدی که دیروز بازی خوبی را مقابل حریف رفسنجانی از خود به نمایش گذاشته و بعد از خروج مدافعان حریف نفس راحتی کشیدند، امروز در حالی در محل مصاحبه حاضر شد که از آن صورت همیشه خندان و مثبتش خبری نبود.

قایدی که ظاهرا بابت انتشار اخباری پیرامون زندگی شخصی‌اش بسیار عصبانی و ناراحت بود و همچنان این عصبانیت را با خود حمل می‌کرد رو به خبرنگاران گفت: مصاحبه هم می‌کنم اما بعدش می‌روند درباره خانواده‌ام حرف می‌زنند در این چند روزه.

او سپس لحظه ای مکث کرد و گفت: به نظرم دیگر نباید مصاحبه کنم.

واکنش قایدی به انتشار خبری درباره مسائل شخصی اوست که البته با وجود بازتاب وسیع، عاری از حقیقت بوده و این موضوع برای وی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • خخخ
    0

    لعنت به خبر گزاریهای ترسو که جاهایی که بایست جای اظهار نظر داشته باشد ،حذف کرده اند ،ایا دستور مقامات بالا بوده ،؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بله

    • ناشناس
      0

      بجز بستن کامنتها یه کار دیگه که خبرفوری انجام میده و روی اعصاب ماست اینه که خبرهای سایتهای مزخرف تسنیم و شرق وکیلان رو عینا منتشر میکنه.....کسی نیست بهشون بگه ما اگر می‌خواستیم مزخرفات اون فیک نیوزها و هرزنامه های خبری رو بخوانیم آدرس سایتهاشون رو بلدیم.

  • ناشناس
    0

    این رسانه های حاشیه ساز از هر کس و گروه و طایفه سیاسی و جناحی و...هستند.را توبیخ تعطیل کنید.‌که اینقدر در زندگی خصوصی مردم و ... جوانان و ورزشکاران و... جاسوسی می کنند. و سعی دارند با این گونه کارها در خانواده مردم اختلاف و بد بینی ایجاد کنند. اگه این رسانه های نامرد و ...‌این کارهای ناپسند را خیلی خوب بلدند. چرا اینگونه خبرها را در باره کفار و‌منافقین و وطن فروشان انجام نمی دهند!!؟؟( چرا که اینان مصداق کفار و مشکرین و... هستند.‌و احتمالا بدگویی از این گروه های مرتد و... در قران از ابعاد عقلی و شرعی و اخلاقی و.... یا ایراد ندارد. و یا ایرادش خیلی کم است.)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها