سایه جام جهانی از صورت این ستاره کنار می‌رود

ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان در حال فراموشی جام جهانی است.

سایه جام جهانی از صورت این ستاره کنار می‌رود

تیم فوتبال سپاهان اصفهان دومین جلسه تمرینی تاکتیکی برای بازی با پیکان در هفته چهاردهم را در مجموعه اختصاصی باغ فردوس اصفهان پشت سر گذاشت.

پیروزی پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان، سپاهان را به رده سوم جدول رسانده و طلایی‌پوشان امیدوارند با برتری در برابر پیکان، به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر شوند.

یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در راه پیروزی مقابل نفت MIS، امید نورافکن، ستاره جوان و چپ‌پای تیم مورایس است که از اتفاق برابر نفت با پای غیرتخصصی خود موفق به گلزنی شد.

امید که آخرین خط‌خورده لیست تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش برای اعزام به قطر محسوب می‌شود، علی‌رغم همه دشواری‌ها، در حال فراموشی جام جهانی است و با پست جدیدی هم که مورایس برایش در نظر گرفته، می‌تواند به درخشش بیشتر در ترکیب و تاثیرگذاری واضح‌تر در نتایج سپاهان امیدوارتر باشد.

هافبک شوتزن سپاهان که غیبتش در جام جهانی با توجه به 25 نفره بودن لیست ایران، انتقادات زیادی را متوجه سرمربی پرتغالی ایران در آن مسابقات کرد، حالا باید با فراموشی این دوری تلخ، به فکر جام ملت‌های 2024 باشد که با پختگی بیشتر، یکی از نفرات اعزامی ایران به آن مسابقات باشد.

1785761

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ح- بی نیاز
    0

    درود
    کی روش سرمربی تیم ملی ایران و شاید هم رئیس محترم فدراسیون فوتبال حتما سرگرم حل موضوعات دیگری غیر از فوتبال ایران بوده اند که یادشان رفته بود نفر دیگری را هم می‌شود به تیم اضافه کرد.

  • ناشناس
    0

    بهتر چیزی بهتربایت موند. شرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها