تمدید قرارداد ۴ بازیکن با یونایتد تا یک سال دیگر

منچستریونایتد قراردادهای دیوگو دالوت، لوک شاو، مارکوس رشفورد و فرد را تمدید کرد.

تمدید قرارداد ۴ بازیکن با یونایتد تا یک سال دیگر

به گزارش ساکرنت، منچستریونایتد قراردادهای مارکوس رشفورد، دیوگو دالوت، لوک شاو و فرد  را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. رشفورد اولین بازی خود را برای تیم اصلی در سال ۲۰۱۶ انجام داد. از آن زمان، او ۳۲۲ بازی انجام داده است و  ۱۰۱ گل زده و ۶۰ پاس گل برای یونایتد ثبت کرده است.

دیوگو دالوت در سال ۲۰۱۸ با ۲۲ میلیون یورو از پورتو به این تیم آمد. او به صورت قرضی راهی آث میلان شد اما در این فصل او در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است. دالوت در ۸۵ بازی ۲ گل و ۵ پاس گل ثبت کرده است.

منچستریونایتد فرد را در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۵۹ میلیون یورو از شاختار دونتسک به خدمت گرفت. هافبک ۲۸ ساله برزیلی در ۱۷۳ بازی، ۹ گل و ۱۳ پاس گل برای شیاطین سرخ به ثبت رسانده است.

لوک شاو نیز در سال ۲۰۱۴ از ساوتهمپتون به اولدترافورد پیوست. یونایتد برای جذب او ۳۷.۵ میلیون یورو پرداخت کرد. از آن زمان تاکنون او ۲۲۸ بازی انجام داده، سه گل به ثمر رسانده و ۲۴ پاس گل داده است.

منچستریونایتد سه‌شنبه باید در لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم ناتینگهام فارست برود. شیاطین سرخ پیش از این دیدار در اولین مسابقه بعد از جام جهانی توانستند با برتری برابر برنلی به دور بعدی جام اتحادیه راه یابند. 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها