دستگیری یک بازیکن شاخص لیگ برتری در پارتی شبانه

یک بازیکن شاخص لیگ برتری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد بازداشت شده است.

دستگیری یک بازیکن شاخص لیگ برتری در پارتی شبانه

خبرگزاری تسنیم نوشت: یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتری که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در یک تیم شهرستانی بازی می‌کند، شب گذشته در شرایطی نامناسب در یک پارتی شبانه دستگیر شد.

این بازیکن که سابقه متعددی در کمیته انضباطی و سایر احکام قضایی دارد و در زمان دستگیری در حالت مستی و وضعیت بسیار نامناسب قرار داشته است.

بازیکن بازداشت شده در پارتی شبانه کیست؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛  پی گیری‌های حاکی است «ح.ل» بازیکن معروف فوتبال که پیشتر در یکی از تیم‌های معروف تهرانی بازی می‌کرد و هم‌اکنون بازیکن یکی از تیم‌های شهرستانی است، شب گذشته در یک مهمانی  در یکی از شهرستان‌های جنوب شرق کشور در حالی که به شدت مست بوده و مواد مخدر نیز مصرف کرده بوده، بازداشت شده است.

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • غلام
    9

    خب که چی؟! توی پارتی بوده در مکان عمومی که نبوده؟ مزاحم نوامیس مردم که نشده؟ وسط خیابون نبوده؟ دزدی و اختلاس و تجاوز که نکرده؟ شما رفتید از داخل چهاردیواری طرف رو کشوندید بیرون که چرا مشروب خوردی! چون دختر پسر قاطی بودن و شاد بودن و می رقصیدند؟ همین بلا رو سر میناوند مرحوم هم پیاده کردید! نتیجه اش چی شد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      اگه دختر خودت هم تو اون پارتی باشه بازم حال میدی

  • ناشناس
    4

    چرااینقدرفضول مردمید بعدمیخواید ابروش نبرید باروش مسلمونی همه ادرسها رومیدید جزاسمش که همه میفهمند

  • ناشناس
    5

    خب شما چکارش دارید این که طرف تو مهمونی خصوصی چی بخوره چی نخوره رو هم شما باید تعیین کنید؟ اون ۵۰۰۰اقازاده تو اروپا و آمریکا تو مهمونیهاشون ختم انعام میگیرن؟

  • 3

    مولا علی رو فرستادن تو یه خونه که گزارش زنا داده بودن حضرت چشمهاشو بست رفت تو خونه و اومد گفت من کسی ندیدم تا آبروی انسانی بیرق نشه ...اونوقت شماها که ادعای علوی بودن دارین مث چی میریزید تو خونه ها و افراد رو به جرم های کرده و نکرده متهم میکنید و آبروی انسانها براتون پشیزی ارزش نداره ....اما آبروی مهره های خودتون اونقدر مهمه که حق رو ناحق میکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اونجا بودی وقتی مولا رفت تو خونه؟!

  • محمد
    3

    همین امثال این فرد فردا داعیه آزادی می کنند و ملت را به همین نوع آزادی و بی بندوباری تشویق می کنند و با توجه به عملکرد ضعیف کمیته های انضباطی باز هم درورزش می ماندو دیگران را نیز آلوده می کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها