درگیری فیزیکی اتوئو با یک فیلم‌بردار پس از بازی برزیل - کره‌جنوبی/ ویدئو

رییس فدراسیون فوتبال کامرون پس از پایان دیدار برزیل - کره‌جنوبی با یک فرد فیلم‌بردار درگیری فیزیکی پیدا کرد.

درگیری فیزیکی اتوئو با یک فیلم‌بردار پس از بازی برزیل - کره‌جنوبی/ ویدئو

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کره جنوبی دیشب (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود سلسائو به پایان رسید.

پس از این دیدار و در خارج از استادیوم ۹۷۴، محل برگزاری دیدار برزیل - کره‌جنوبی، هواداران شاهد درگیری فیزیکی عجیبی بین اتوئو و مردی فیلم‌بردار بودند. اتوئو پس از پایان بازی زمانی که قصد داشت از ورزشگاه ۹۷۴ خارج شود با چند هوادار عکس انداخت که در این لحظات چهره خندانی داشت.

با این حال زمانی که مردی فیلم‌بردار از سمت راست به اتوئو نزدیک شد، چهره او تغییر کرد و اخم، جای خنده را گرفت. اتوئو لحظاتی با این فرد فیلم‌بردار صحبت کرد و پس از آن درگیری فیزیکی با این فرد آغاز شد. رییس فدراسیون فوتبال کامرون در ابتدا چند بار این مرد فیلم‌بردار را هل داد که در این لحظات، افراد اطراف اتوئو تلاش کردند تا او را آرام کنند اما موفق به این کار نشدند تا جایی که ستاره پیشین فوتبال کامرون خودش را به مرد فیلم‌بردار رساند و با لگد به او زد. پس از این لگد، مرد فیلم‌بردار از مهلکه دور شد تا بیش‌تر از این مورد ضرب و شتم اتوئو قرار نگیرد.

به گزارش دیلی میل، هنوز مشخص نیست که چه صحبت‌هایی بین اتوئو و آن مرد فیلم‌بردار رد و بدل شده که ستاره پیشین فوتبال کامرون را به مرز جنون رسانده است.

حجم ویدیو: 5.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 | دانلود ویدیو
منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها