خشم علیه فغانی: این پنالتی ما را حذف کرد

سرمربی اروگوئه می‌گوید پنالتی به زعم او اشتباه در بازی پرتغال، باعث شد تا این تیم از جام جهانی کنار برود.

خشم علیه فغانی: این پنالتی ما را حذف کرد

شب گذشته اروگوئه پیروزی تلخی را مقابل غنا تجربه کرد چرا که باوجود برد ۲-۰ از جام جهانی حذف شد و نتوانست به مرحله حذفی برسد.

در حالی که انتقادات از دیگو آلونسو، سرمربی این تیم بالا گرفته، او نوک پیکان انتقاد خود را به سمت علیرضا فغانی و قضاوت این داور ایرانی در جدال اروگوئه - پرتغال هدف گرفت و گفت که پنالتی اشتباه در این بازی، علت حذف تیمش بوده است.

آلونسو در پاسخ به سوال خبرنگاری که اعتقاد داشت تساوی مقابل کره‌جنوبی علت حذف اروگوئه بوده، اظهار داشت: «فکر نمیکنم تساوی مقابل کره دلیل حذف ما باشد، پنالتی بازی پرتغال ما را کنار زده است. جدول را که نگاه کنید می‌بینید اختلاف ما به خاطر تفاضل گل است.»
او افزود: «من به شما اجازه نمی‌دهم که بگویید بازیکنان عرق (تلاش) نکردند. آنها هرچه داشتند نشان دادند اما متاسفانه تفاضل گل باعث حذف ما شد.»

آلونسو درباره اینکه چرا تیمش گل سوم را نزد، گفت: «ما تلاش کردیم و موقعیت‌هایی را هم داشتیم. ما تا دقیقه ۹۰ تیم صعود کننده بودیم و یک پنالتی هم برایمان گرفته نشد.»

او در پایان عنوان کرد: «بازیهای قبلی خود انتقادی میکردم اما مقابل غنا و به خصوص نیمه دوم، همان تیمی بودیم که باید می‌بودیم. دوست داشتم زودتر به این فرم برسیم اما به هر حال اتفاقی است که رخ داد.»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    با وجود بکارگیری VAR (داور ویدیویی) در مسابقات فوتبال جام جهانی قطر، اشتباه تأثیر گذار داوری در حد نزدیک به صفر است. اشتباهات تاکتیکی خود را به گردن داور نیاندازید!

  • حمید
    2

    افرین به ناشناس

  • ناشناس
    1

    اشتباه آقای فغانی کاملا واضح بود. باعث تاسف است.

    نظرات شما -
    • محسن
      1

      در وهله اول هم پنالتی نگرفت..حتی بعد از دیدن VAR به نظر می رسید در حال تامل و تحت تاثیر گوش کردن به نظرات اتاق VAR این تصمیم را گرفت..برخورد توپ به دست بازیکن در حال تکل زدن در محوطه جریمه ( اگر دست حرکت نکند) قابل اغماض است و پنالتی نیست..ولی بازیکن اروگوئه دست خود را حرکت داد ..تصمیم اون صحنه ، برای هر داوری سخت است..اجمالا ، دادن این بازی مهم به فغانی ( که بازی رده بندی جام جهانی قبلی را به او دادند و ظاهرا کولینا گفته بود که حق تیم داوری ایرانی قضاوت فینال بود و ما یکی به شما بدهکار شدیم) مایه مباهات است..امیدواریم در آینده نزدیک، داوران ایرانی بیشتری در این سطح داشته باشیم ..

  • محمود
    0

    بزعم فغانی پنالتی هم نبود و اولش پنالتی نگرفت. اما کمک داوران ویدئویی تشخیص دادن و صداش زدند که پنالتی بگیر

  • محمود
    0

    فرافکنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها