حمایت کلینزمن از ایران پیش از دیدار با آمریکا

یورگن کلینزمن در توئیتی به حمایت از تیم ملی ایران پیش از بازی با آمریکا پرداخت.

حمایت کلینزمن از ایران پیش از دیدار با آمریکا

به نقل از بیلد،  یورگن کلینزمن پس از اظهاراتش در مورد سبک بازی ایران عنوان کرد که احساس می‌کند افراد دچار سوءتفاهم شده‌اند. سرمربی سابق تیم ملی آلمان در توییتر خود نوشت: نظرات من در مورد بازی ولز و ایران صرفاً مربوط به فوتبال بود ولی بازتاب آن متاسفانه از بستر فوتبال خارج شد. من دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه برای ایرانی ها، فرهنگ و تاریخ آنها احترام زیادی قائل بودم. برای آنها بهترین‌ها را در  مسابقات آرزو می‌کنم.

قهرمان سال ۱۹۹۰ جهان در بی.بی.سی از شیوه بازی ایران در پیروزی مقابل ولز انتقاد کرده بود.  

کلینزمن که عضو گروه مطالعات فنی فدراسیون جهانی فیفا در جام جهانی قطر نیز  است در شبکه های اجتماعی و توسط کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    3

    همه ی دنیا فردا بازی ایران امریکا رو میبینن و لذت میبرن خاک بر سر وطن فروشهای بی مصرف که میخواستن تیم ما در جام جهانی نباشه ،ما با انرژی و خواست خدا صعود میکنیم به مرحله بعد اونوقته که کری خوندنمون شروع میشه برای بی مصرفا

  • ناشناس
    1

    و چقدر زود دیر میشود....

    نظرات شما -
    • فتح الله احمدیان
      0

      انشاء ا.....هرچی خیروصلاح مردم ایران باشه پیش بیا.....

  • صادق
    0

    اونایی که مخالفت باتیم ملی می کنن درواقع تیشه برداشتن به ریشه خودشون میزنن .تیم ملی هرکشورافتخارمردمشه .البته ضدایرانیهای وطن فروش این چیزاحالیشون نیست فقط به فکرنوکرى ومزدوری وخیانت وخودفروشین .تاخرخره توکثافت فرورفتن.حقارت تاکجا؟؟

  • ناشناس
    1

    بجای اینکه از خدا بخوایم تیم ملی صعود کنه که هم بچه های تیم ملی به جایگاههای بالاتر برسن و هم با کارهای فرهنگی و .... از فرهنگ ایرانی دفاع کنیم اما متاسفانه یه عده فقط برای خط و نشان کشیدن برای این و اون می خوان ایران برنده ی بازی باشه نکنید این کارا رو دست بردارید بخدا کارهایی از یه سری سر می زنه که خودمون در داخل هم شک می کنیم به فرهنگ ایرانی یا شاید این مال قدیما بوده متاسفانه یه رفتار و کردارهایی در جامعه نهادینه می شه که مایه ی شرم و خجالته ، با خدا عهد و پیمان ببندید بعد پیروزی ایران بجای کری خوندن برای این و اون دست از یه سری رفتارهامون که تبدیل به عادت شده برداریم مثلا تا فردی دهنش رو باز کنه و گفته هاش مطابق میلمان نباشه بهش پرخاش نکنیم به همدیگر احترام بزاریم نه فقط به طرز فکر خودمان ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها