وعده جالب خیابانی در صورت پیروزی ایران بر آمریکا

مجری مطرح برنامه های ورزشی وعده داد در صورت پیروزی ایران مقابل آمریکا روی آنتن زنده حرکت جالبی انجام دهد.

وعده جالب خیابانی در صورت پیروزی ایران بر آمریکا

شنبه شب و در پخش زنده ویژه برنامه جام جهانی از شبکه ورزش سیما، جواد خیابانی مجری و گزارشگر نام آشنای فوتبال که بعد از بیست و چهار سال بار دیگر وظیفه گزارش بازی تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی را بر عهده دارد، اعلام کرد درصورت برد تیم‌ ملی ایران سیبیل های خود را از ته خواهد تراشید!

خیابانی که به‌نظر کمی تحت تاثیر جو نیز قرار گرفته بود، در تکمیل صحبت هایش مقابل دوربین و البته دیگر مجری برنامه رسول مجیدی بار دیگر تاکید کرد بعد از گزارش دیدار ایران و آمریکا به استدیو شبکه ورزش خواهم آمد و درصورت برد تیم‌ ملی، از گریمور خواهش می‌کنم تا مو، ریش و سیبیل مرا از ته بتراشد!!

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاوه
    1

    این جواد آقا کم سوتی میده، میخواد زینال بندری بشه شایدکلکسیون عتیقهاش کامل بشه...

  • رابی
    3

    می گویند در قدیم روزی یک نفر شارلاتان در بازار می گذشت که دید یک نفر پیش یک حجره دار رفت و طلب مقداری پول به عنوان قرض نمود.حجره دار گفت من تو را نمی شناسم چطور و به چه اعتباری به تو پول قرض بدهم.طرف یک عدد از سبیل خودش را کند و در دستمالی پیچید و گفت به اعتبار این یک مو از سبیلم من پول شما را سر وقت پس خواهم داد.صاحب حجره نیز قبول کرد.
    مرد شارلاتان که این صحنه را دید بعد از چند روز نزد صاحب حجره رفت و گفت من مقداری پول می خواهم از شما قرض بگیرم.صاحب حجره گفت من شما را نمی‌شناسم به چه اعتباری به شما پول بدهم؟
    مرد شارلاتان هم یک مشت از سبیلش را کند و به صاحب حجره داد.گفت به اعتبار این.صاحب حجره گفت من هیچ پولی به شما قرض نخواهم داد.
    مرد شارلاتان تعجب کرد.گفت چطور چند روز گذشته به اون رهگذر پول قرض دادی در حالتی که اون فقط یک مو از سبیلش را به شما داد.اما من یک مشت از سبیلم را کندم و به شما دادم ولی می گویید به شما قرض نمی دهم!
    صاحب حجره گفت اون نفر قبلی سبیلش برایش ارزش داشت و من فهمیدم که به من خیانت نخواهد کرد،ولی تو که به سبیل خودت رحم نکردی و یک مشتش را به من دادی به من نیز رحم نخواهی کرد.
    الان قضیه سبیل این خیابانی هم مثل سبیل اون شخص شارلاتان است.کسی که برای نان به مردم خودش رحم نکرد به سبیل خودش هم رحم نمی کند.

    نظرات شما -
    • تنها
      0

      اینها برد فوتبالی نمخواهند بلکه کل کل دارند وتواین بین زندگیوندتباه شد دلخوشیمون فوتبال بود اونو هم دودستگی کردن عاشقان فوتبال و دسته بردن تیم مقابل

    • ناشناس
      0

      حالت خرابه بابا،خواستی بگی منم حکایت بلدم ولی به درد اینجا نمیخوره داداش

  • داوود منگول
    1

    درود بر شرفت جاده ای

  • ناشناس
    0

    ادم رو جو بگیره ولی سگ نگیره

  • ناشناس
    0

    اینجور که عکس انداخته من فکر کردم میخواد اذان بگه

  • آدم رو سگ بگیره ،جو نگیره!
    0

    خوب حالا این کار چه معنی می ده ! دستمزد میلیاردی بگیری همینه میزنه به سرت !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها