مهاجم ولز: باید مراقب ایران زخم‌خورده باشیم/ آنها برای جبران می‌آیند

بازیکن سابق لیورپول عنوان کرد ایران زخم خورده است و دیدار برابر این تیم در روز دوم رقابت‌های جام جهانی سخت خواهد بود.

مهاجم ولز: باید مراقب ایران زخم‌خورده باشیم/ آنها برای جبران می‌آیند

هری ویلسون در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ولز گفت: می‌دانیم که ایران در بازی نخست شکست سختی از انگلیس خورد. این یک نتیجه دشوار برای آنها بود. انگلیس همیشه تیم قدری است. قطعا ایران در بازی دوم به دنبال جبران مافات است و من فکر می‌کنم این چیزی است که ما شاهد آن خواهیم بود.

وی افزود: البته این به ما بستگی دارد که مطمئن شویم در فرم آماده هستیم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

در حالی که انگلیس به لطف پیروزی ابتدایی خود در گروه پیشتاز است، ولز یک امتیاز در کنار ایالات متحده در رده های دوم و سوم قرار دارد.

ویلسون در ادامه درباره تاثیر بالای گرت بیل در بازی‌های تیم ملی فوتبال ولز گفت: بیل در همه بازی‌ها تیم را رهبری می‌کند و نقش مهمی در تیم ما دارد. او شایستگی های خود را در جام جهانی نشان داد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. فکر می‌کنم او شایسته حضور در جام جهانی قبل از بازنشستگی بود.

دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز روز جمعه باید در ورزشگاه احمد بن علی برابر هم به میدان بروند که این دیدار برای سرنوشت هر دو تیم در جدول رده بندی بسیار مهم است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران به استراتژی اشتباه سرمربی خارجی خود کی روش در برابر انگلیس متحمل شکست سنگین شد و نه به بازی خوب بازیکنان انگلیس!

  • ناشناس
    0

    نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود
    مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد......

  • ناشناس
    0

    نترس این تیم مثل کبریت بی خطر هست.

  • ناشناس
    0

    تیم ملی از خیلی ها زخم خورده فشارهای داخلی وخارجی ، تماشاچی هایی که ماموریت توهین و.... در استادیوم داشتن و ...... ، باید به این مسائل بی اعتنا باشن وقتی انسانهایی تا اون حد ارزش خود رو پایین می آرن که به بچه های کشور خودشون توهین کنن خودشون شایسته ی توهین هستن ، تیم ملی لطفا بخاطر طیفی از ملت به میدان برید که دلخوشی شان دیدن بازی های شماست و از ته دل دعاتون می کنن دو بازی رو ایشااله می برید در ضمن بازی انگلیس رو فراموش کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها