اولین جام‌جهانی بدون مارادونای کبیر

بعد از به ارمغان آوردن دومین قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی، این اولین جامی است که مارادونا حتی روی سکوها هم حضور ندارد.

اولین جام‌جهانی بدون مارادونای کبیر

آلبیسلسته به عنوان قهرمان قاره امریکا جنوبی و همچنین به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در قطر حضور دارد.

آرژانتین احتمال این را می‌دهد که قطر آخرین جام‌جهانی فوق‌ستاره و کاپیتانش، لئو مسی باشد. یک پارادوکس عجیب در همین چند جمله به وجود می‌آید؛ اولین جام‌جهانی بی مارادونا، آخرین جام‌جهانی با مسی.

آرژانتینی‌ها که با امیدهای بسیار زیادی به قطر سفر کرده‌اند، در قدم اول و سه روز مانده به دومین سالگرد دیگو مارادونا بزرگ، باید به مصاف تیم ملی عربستان بروند. این بازی اولین دیدار آرژانتین با عربستان در تاریخ جام‌جهانی خواهد بود.

بخاویر زانتی،‌اسطوره باشگاه اینتر و تیم ملی آرژانتین‌ گفت: شاید مارادونا امروز بین ما نباشد تا مثل همیشه از نزدیک و از روی سکوها حمایت خودش را از ما اعلام کند، اما او قطعا همانند کوپا آمریکایی که دست خدا را پشت ما نگه داشته بود و باعث قهرمانی ما شد، در قطر هم بار دیگر دست خدا را پشت و پناه ما قرار خواهد داد تا موفقیت کوپا را تکرار کنیم. چندروز دیگر سالگرد دیگو کبیر است و امیدوارم بیش از هر دوره دیگری دعاگوی ما باشد.

آرژانتین شانس زیادی برای قهرمانی از نظر کارشناسان و منتقدان دارد؛ باید دید بعد از شروع جام‌جهانی برای این کشور و دیدار اول که ساعتی دیگر مقابل عربستان است، عملکرد آلبیسلسته چگونه خواهد بود و آیا می‌توانند روح اسطوره بزرگ فوتبال و تیم ملی خودشان، دیگو آرماندو مارادونا فقید را به قهرمانی در قطر شاد  کنند یا نه.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فوتبال، بدون مارادونا یعنی جسم و کالبد بدون جان و روح! حتی حضور او به عنوان تماشاگر نیز تماشای فوتبال را جذاب تر و پر هیجان تر می نمود!
    افسوس که دیگر دست خدا بر سر فوتبال جهان و آرژانتین نیست! همین امروز نبز آرژانتین بدون حضور و وجود فیزیکی این اسطوره بزرگ و تکرار نشدنی با دو گل به عربستان باخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها