یحیی گل‌محمدی جریمه شد؟

در حالیکه برخی خبرها حکایت از تذکر و جریمه شدن یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به علت توهین به بازیکنان تیم ملی فوتبال داشت، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

یحیی گل‌محمدی جریمه شد؟

در برخی خبر ها آمده بود که 20 درصد از مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان جریمه کسر شد. به گزارش خبرآنلاین مبلغ قرارداد گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس بیش از 30 میلیارد تومان است.

مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس: جریمه یحیی گل‌محمدی صحت ندارد/ جلسه کمیته انضباطی برگزار نشده است

جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هفته آینده برگزار می‌شود و طبق اعلام یک منبع مطلع خبرهای مربوط به جریمه این مربی صحت ندارد.

یحیی گل‌محمدی که روز گذشته در صفحه شخصی خود پیامی علیه تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده بود، به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دعوت شده است. در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه 20 درصدی این مربی منتشر شده، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار تسنیم گفت که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.

 

بر اساس اعلام این منبع مطلع ابتدا باید این جلسه تشکیل شود و اعضا پس از شنیدن صحبت‌های این مربی رأی خود را صادر کنند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • فوتبالیستم
    0

    یحیی جان من مردم هستم فقط میتونم بگم خیلی مرد هستی و کار شما و امسال شما خیلی شجاعت و دلیری میخواهد که بعضی ها که میشناسیمشان ندارند و یک نفری میخواهند یک برنامه استعداد یابی را بچرخانند این ملت است که امتیاز میدهد نه دولت.زمانی غزال تیزپا بودند الان مانند یک روباه بی دست و پاه دارند توی مردابی بی آب دست و پاه میزنند
    درود بر شرفت ای گل محمدی ، ای مرد بزرگ

  • ناشناس
    6

    باید اخراج شود گستاخ

  • ناشناس
    1

    چون گفته چرا درد مردم به ریسی نگفتید باید جریمه شه خاک بر سرتون با اون کمیته انضباطی تون خاک

  • پیمان
    0

    درود بر گل محمدی عزیز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها