استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال تکذیب شد

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، خبر استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت این باشگاه را تکذیب کرد.

استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال تکذیب شد

چند وقتی است که با تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال، علی فتح‌الله‌زاده به عنوان جانشین مصطفی آجورلو انتخاب شده و صندلی ریاست را از آن خود کرده است. با این حال، آبی پوشان با بدهی های سنگینی مواجه شده اند و امروز نیز سندی از درخواست وام 200 میلیاردی این تیم به یکی از بانک های کشور منتشر شد.

گفته می شود که آبی ها نتوانسته اند چشم انداز دریافت 500 میلیارد تومان از اسپانسرها را محقق کند و این مسئله باعث بروز برخی مشکلات مالی در این تیم شده است. علاوه بر این، پرونده استراماچونی و خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها نیز مزید بر علت شده تا استقلال نیازمند جذب منابع مالی گسترده ای باشد.

این مسائل باعث شد تا طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال در رسانه ها منتشر شود. چند روز پیش و امروز این اخبار شکل جدی به خود گرفت به نحوی که باشگاه استقلال مجبور به واکنش و تکذیب خبرهای منتشره شد.

در اطلاعیه آبی ها آمده است: دکتر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با تمام توان و تمرکز مشغول پیشبرد امورات باشگاه استقلال است و اخبار مربوط به احتمال استعفای ایشان به هیچ عنوان صحت ندارد.

در بخش پایانی این اطلاعیه نیز آمده است: مدیرعامل باشگاه استقلال هرروز از ابتدای صبح تا پاسی از شب امورات مختلف باشگاه را پیگیری می‌کند و شایعات مطرح شده صرفا جهت برهم زدن آرامش و تمرکز مجموعه باشگاه استقلال مطرح شده و هدف دیگری ندارد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حاجی فتل هیچ کاری نمی خواهد انجام دهد فقط خرج باشگاه را از اینکه الآن هست بیشتر نکند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها