جدیدترین مهاجم تیم ملی و حرف‌ های انتقادی علیه یک مدیرعامل

مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.

جدیدترین مهاجم تیم ملی و حرف‌ های انتقادی علیه یک مدیرعامل

آریا برزگر مهاجم جوان تیم نفت مسجدسلیمان که جزو بازیکنان مستعد لیگ برتر محسوب می‌شود، اخیرا از سوی کارلوس کی‌روش به آخرین اردوی تیم ملی بزرگسالان پیش از شروع جام جهانی دعوت شده است و این برای اولین بار در تاریخ باشگاه نفت است که دو ملی‌پوش بزرگسال دارد.

او که سابقه عضویت در پرسپولیس را هم دارد، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که از سوی آقای کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شدم. اینکه تعدادی از نخبه‌های فوتبال ایران در رده امید و جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان فراخوانده می‌شوند تا در کنار آنها تمرین و کسب تجربه نمایند و همچنین به انگیزه بزرگسالان نیز کمک کنند، قطعا اتفاق خوبی است.

با این اقدام به پیشرفت بازیکنان جوان کمک زیادی می‌شود. این یک نگرش مهم است که از دست مربیان بزرگی مثل آقای کی‌روش برمی‌آید و قطعا به آینده فوتبال کشور کمک می‌کند.

برزگر، درباره شرایط تمرین با ملی‌پوشان اظهار داشت: قطعا هرکس که در تیم ملی حضور دارد بازیکن بزرگی است و این موضوع برای یکی مثل من افتخار است که در چنین جایگاهی حضور دارم.

شخصیت، نوع برخورد با بازیکنان، کلاس رفتاری و کلاس فوتبالی آقای کی‌روش تاثیر بسزایی در عملکرد همه ما دارد. ایشان یک مربی بزرگ، با برنامه، پرتلاش و کاملا جدی است که بالای سر تیم حضور دارد. همه این‌ها نشان می‌دهد که آینده خیلی خوبی در انتظار فوتبال ایران است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

او که به همراه هم‌تیمی خود سینا عبداللهی در این اردو حضور دارد، درباره دو سهمیه نفت مسجدسلیمان در اردوی تیم ملی گفت: کمی از باشگاه گلایه دارم چراکه شاید الان اطلاع نداشته باشند که ما در اردوی تیم ملی هستیم و به این مسائل اهمیت زیادی نمی‌دهند.

متاسفانه واکنش‌های منفی از سوی مدیریت باشگاه رقم خورده است. از آنها خواستیم یک پرواز برایمان بگیرند، این کار را نکردند و ما با هزینه خودمان به اردوی تیم ملی آمدیم. در این مدت حتی یک تماس هم با ما نگرفتند که البته علت اینگونه برخوردها را نمی‌دانم.

وی درباره شرایط تیم ملی امید نیز تصریح کرد: متاسفانه تیم امید کماکان بلاتکلیف است. هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نیست و باید ببیینم فدراسیون چه تصمیماتی در این خصوص خواهد گرفت. قطعا بعد از انتخاب سرمربی اردوها آغاز خواهد شد. انشاالله که به تیم امید هم دعوت شویم و بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره نتایج اخیر این تیم و مطرح شدن بحث تغییر سرمربی توضیح داد: آقای مهاجری در شرایط دشوار همراه نفت بوده است. این تیم سال گذشته گزینه سقوط بود که با تلاش آقای مهاجری و زحمت بازیکنان در لیگ برتر ماند. این فصل هم شروع خیلی خوبی داشتیم و نام نفت مسجدسلیمان بر سر زبان‌ها بود اما نمی‌دانم چرا رفته رفته شرایط بد شد.

متاسفانه یکسری بدشانسی‌ها و برخی مسائلی که باور کردنش سخت است، باعث شد ما با این شرایط مواجه شدیم. امیدوارم که باز هم نفت مسجدسلیمان به روزهای خوب خودش برگردد تا هواداران و مردم این شهر خوشحال شوند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها