حذف کراوات از مجسمه تختی در موزه‌ ملی ورزش/ تصویر

تازه‌ترین تصویر منتشرشده از مجسمه تختی در موزه ملی ورزش نشان می‌دهد کراوات تختی از لباسش حذف شده است.

حذف کراوات از مجسمه تختی در موزه‌ ملی ورزش/ تصویر

تازه‌ترین تصاویر منتشرشده از مجسمه تختی در موزه ملی ورزش نشان می‌دهد کراوات تختی از لباسش حذف شده است.

تیرماه سال ۱۴۰۰ از مجسمه جهان پهلوان غلامرضا تختی در موزه ملی ورزش رونمایی شد؛ مجسمه‌ای با همان ژست‌ معروف مرحوم تختی با کت‌وشلوار و کراوات‌ مشکی با پیراهنی سفید و دستی که برای پاسخ به ابراز احساست مردم بلند شده‌.

با این حال امروز تصویری از مجسمه تختی منتشر شده که نشان می‌دهد کراوات تختی از لباس او در این مجسمه حذف شده است. معلوم نیست این اقدام‌ از سوی چه کسی صورت گرفته است.

عکس| حذف کراوات از مجسمه تختی در موزه‌ ملی ورزش

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رابی
    0

    قدیم من خوابگاه دانشجویی بودم.یکی از دانشجویان عکس بازیگر خارجی خانمی که دامن پوشیده بود و فقط قسمت پاهایش از زانو به پایین مشخص بود را همراه با تعدادی دیگر عکس را کنار تختش چسبانده بود.صبح که بیدار شدیم دیدیم شب یکی از این بیماران جنسی بسیجی آمده بود و پاهای عکس را بریده بود.
    توی مملکت کم بیمار جنسی نداریم و برداشتن کروات تختی هم کار یکی از این ارازل و اوباش است.
    خب یک عمامه هم سر تختی می گذاشتند که همه چیز مطابق میل حضرات باشد.

  • ناشناس
    1

    یکسری عقب مانده مرتجع خرابکار باصطلاح انقلابی فکر می کنند با حذف کراوات از لباس رسمی کت و شلوار، شخص مورد نظر متدین جلوه می کند!

  • علی
    0

    در این مملکت سلیقه مردم اصلا و ابدا اهمیت نداره! فقط سلیقه کج و کوله مغزهای فسیل شده ای که قدرت رو قبضه کردند داره اعمال میشه! مطمئنا" باشید فروپاشی از جایی شروع میشه که مردم رو جایی که باید حساب میکردید بحساب نیاوردید امام هم گفته شما مسئولین نوکر ما مردم هستید😁 نوکرای خوبی باشید پس

  • ناشناس
    0

    کت و شلوار مال اروپاست .لنگ و شال و عبا و عمامه و همیان مال ماست . رضا شاه کبیر ما را از عصر حجر قاجار دور کرد و ادم کرد ایران نوین پایه گذارش اوست وگرنه مادر و پدر اخوند نامشخص بود خدایش بیامرزد کسانیکه به وطن خدمت کروند رضاشاه کبیر و بزرگ است حتی یادش برکت است .

  • ناشناس
    0

    خوب، خدا رو شکر مشکلات مملکت حل شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها