رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ/ ام باپه در صدر

در رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ بر اساس میزان حقوقی که گرفته اند یا می‌گیرند، دو چهره برجسته فوتبال قرار دارند.

رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ/ ام باپه در صدر

به نقل از نشریه پاریزین فرانسه؛ کیلیان ام باپه مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در صورتی که تا پایان قرارداد جدیدش در پارک دو پرنس بماند، از نظر حقوقی که از مالکان فرانسوی دریافت می‌کند، پردرآمدترین ورزشکار تاریخ می‌شود.

به موجب قراردادی که ام باپه تابستان امسال با پاری‌سن‌ژرمن منعقد کرد و سه سال هم اعتبار دارد، بازیکن فرانسوی می‌تواند ۶۳۰ میلیون یورو حقوق بگیرد، البته در صورتی که تا پایان سال سوم یعنی ۲۰۱۵ در پارک دو پرنس بماند. از این رقم مجموعاً ۲۱۶ میلیون یورو صرفاً حقوق خالصی است که بازیکن از باشگاه می‌گیرد. به این رقم ۱۸۰ میلیون یورو نیز به عنوان پاداش تمدید قرارداد داست که طی سه سال پرداخت می‌شود. پاداش وفاداری هم بخشی دیگر از این ۶۳۰ میلیون یورو را تشکیل می‌دهد به این ترتیب که ماندن تا پایان فصل اول ۷۰ میلیون یورو، ماندن تا پایان فصل دوم ۸۰ میلیون یورو و ماندن تا پایان فصل سوم (۲۰۲۵) ۹۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

با این ارقام، قرارداد ام باپه با پاری‌سن‌ژرمن به صورت بالقوه جای قرارداد هم‌تیمی آرژانتینی‌اش لیونل مسی به عنوان پرهزینه‌ترین قرارداد تاریخ با یک ورزشکار را می‌گیرد. مسی تابستان سال ۲۰۲۱ به پاریسی‌ها پیوست و تا پایان آن، ۵۵۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. از رقمی که مسی از پاریسی‌ها دریافت خواهد کرد، ۱۳۸ میلیون یورو به عنوان حقوق ثابت سالانه و یکسری پاداش‌های مالی متغیر است که طی دو قسط به او پرداخت می‌شود. در همین حال PSG به مسی ۱۱۵ میلیون و ۲۲۵ هزار یورو هم به عنوان پادادش تمدید و ۷۸ میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش وفاداری می‌دهد.

در زیر رده‌بندی بازیکنان دارای بیشترین حقوق و پاداش دریافتی را در سراسر جهان را مشاهده می‌کنید:

رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ/ام باپه در صدر

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها