یزدانی نقره گرفت

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف گرجستانی به مدال نقره رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان رسید.

یزدانی نقره گرفت

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، امیرمحمد یزدانی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان در دیدار نهایی مقابل گئورگی الباکیدزه از گرجستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

یزدانی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته (جمعه) برگزار شد، در دور نخست استراحت کرد، سپس ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۷ بر ۷ از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در نیمه نهایی نیز برابر یحیی توماس از آمریکا ۴ بر ۲ پیروز شد و به فینال رسید.

همچنین در دیدار رده بندی وزن ۶۵ کیلوگرم، کیان محمود جانلو تا یک ثانیه مانده به پایان مبارزه با نتیجه ۸ بر ۸ پیش بود، با قرار گرفتن در خاک حریف ۲ امتیاز از دست داد که این موضوع با اعتراض شدید کادر فنی ایران همراه بود و آن ها معتقد بودند زمان قانونی مبارزه به پایان رسیده است. پس از بازبینی فیلم، اعتراض کادر ایران پذیرفته نشد تا این مبارزه در نهایت با شکست ۱۱ بر ۸ محمودجانلو و ناکامی در کسب مدال برنز به پایان برسد.

در ادامه این رقابت ها تا دقایقی دیگر علی آذرپیرا در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم برابر تانر اسلوان از آمریکا به روی تشک می رود.

ایران در ۵ وزن دوم این رقابت ها نیز ۳ فینالیست و یک کشتی گیر در گروه بازنده ها دارد که فردا یکشنبه در روز پایانی این رقابت ها به میدان می روند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها