لوکادیا پرسپولیس را در صدر نگه داشت

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی خارج از خانه مقابل ملوان انزلی به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

لوکادیا پرسپولیس را در صدر نگه داشت

در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید تا پرسپولیسی‌ها در دیداری که عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشتند، با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

پرسپولیس با این پیروزی که روی گل دقیقه 78 لوکادیا به دست آمد، 21 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد. سرخپوشان در این فصل در چند بازی با همین روش و با گلزنی این مهاجم هلندی به برتری رسیده است.

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، مجید عیدی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، میلاد جهانی (74-پدرام قاضی‌پور)، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، آرمین انبساطی، مهران احمدی (74- میلاد شعبانلو)، سجاد بازگیر و مهدی مومنی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری (80- علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سیا اسدبیگی (80-سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (71- شیخ دیاباته)، سعید صادقی، سروش رفیعی (71-امید عالیشاه) و یورگن لوکادیا (2+90- فرشاد فرجی).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه 8: ارسال بازگیر می‌رفت به شکلی مستقیم برای دروازه پرسپولیس خطرساز شود که بیرانوند توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 25: وحید امیری به دلیل خطا روی بازیکن ملوان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی میلاد جهانی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 32: میلاد جهانی هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه 2+45: ضربه ایستگاهی محمدصادق بارانی به شکل مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس زده شد و بار دیگر علیرضا بیرانوند با کف دست راهی اوت کرد.

نیمه دوم

دقیقه 48: اولین موقعیت نصفه و نیمه سرخپوشان در این بازی را مهدی ترابی با یک شوت از پشت محوطه جریمه خلق کرد که ضربه این بازیکن به راحتی در اختیار صادقی قرار گرفت.

دقیقه 57: فرار در عمق سروش رفیعی را مدافعان ملوان به خوبی مهار و توپ را از مقابل این بازیکن دور کردند.

دقیقه 68: کرنر ارسالی سروش رفیعی در شلوغی محوطه جریمه به گولسیانی برخورد کرد و به شکلی خطرناک از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه 78: نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست و پاس در عرض این بازیکن را لوکادیا تک ضرب و دقیق به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه 81: پاس رو به عقب اشتباه سعید صادقی توپ را در موقعیت تک به تک با بیرانوند به مهاجم ملوان رساند اما تعلل بیش‌ از حد مومنی باعث شد این موقعیت برای ملوانی‌ها هدر برود. مهاجم ملوان در این صحنه اعتقاد داشت بیرانوند روی او مرتکب خطا شده اما صفایی چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 83: بابک پورغلامی مربی تیم ملوان به دلیل اعتراض شدید به داوری از روی نیمکت اخراج شد.

دقیقه 84: ایمان صادقی هم به دلیل خطای خشن روی سعید صادقی از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 87: علیرضا بیرانوند دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه 90: ضربه ایستگاهی بازیکنان پرسپولیس به شکلی خطرناک از مقابل پای گولسیانی و دیاباته عبور کرد و از کنار دروازه صادقی به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: صادق بارانی نیمکت‌نشین تیم ملوان به جمع اخطاری‌های این بازی اضافه شد.

دقیقه 3+90: مازیار زارع به دلیل اعتراض شدید به داور با کارت قرمز علی صفایی روبه‌رو شد که این صحنه منجر به توقف چند دقیقه‌ای بازی و درگیری در کنار خط شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • فتاحی
    0

    سه امتیازهای دقیقه های پایانی پرسپولیسیا مبارک

  • ناشناس
    0

    داور را بازی را در اورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها