الناز رکابی: به دلیل زمان بندی نامناسب، سهوا پوشش من دچار مشکل شد/ برادر الناز رکابی: خواهرم فرزند ایران است و به کشور برمی‌گردد

برادر الناز رکابی ملی‌پوش سنگ‌نوری با بیان اینکه خواهرم فرزند ایران است، گفت: الناز برای همیشه با پیراهن تیم ملی بازی می‌کند.

الناز رکابی: به دلیل زمان بندی نامناسب، سهوا پوشش من دچار مشکل شد/ برادر الناز رکابی: خواهرم فرزند ایران است و به کشور برمی‌گردد

الناز رکابی سنگ‌نورد مطرح زنجانی و شناخته شده کشورمان است که قهرمان کشور و مدال طلای ماده بولدرینگ کاپ آسیا در سال 2017 (آبان 96) را در کارنامه خود دارد.

رکابی در این رقابت‌ها در فینال ماده بولدرینگ با شش سنگ‌نورد از چین، سنگاپور، قزاقستان و ژاپن رقابت کرد و توانست مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کند.

همین طور وی مدال برنز ماده لید کاپ آسیا 2017 ، قهرمان جام گورتکس آدیداس راک استار آلمان 2016 ، و چندین مدال برنز و نقره در ماده‌های سرعت تیمی و لید و اوورال و بولدرینگ در سطح قهرمانی آسیا بخشی از کارنامه ورزشی رکابی است.

رکابی شهریورماه امسال هم در مسابقات کمباین (مجموع سه رشته سرعت، سرطناب و بولدرینگ) قهرمانی جهان با کسب 42 امتیاز سوم شد و مدال برنز را از آن خود کرد.

پیش از این الناز رکابی هم از عزم بالای خود برای حضور در المپیک 2024 پاریس خبر داده بود و معتقد بود که تمام تمرکز خود را برای حضور در پاریس گذاشته است.

حضور این ورزشکار و عضو تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در مسابقات چند روز پیش سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا ماده کامباین زنان در کره جنوبی و کسب مقام چهارمی این رقابت‌ها، با حواشی همراه شد به طوری که رسانه‌های معاند تا حد توان همانند همیشه روی این موضوع موج‌سواری کردند.

بیشتر بخوانید: کشف حجاب الناز رکابی با پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سنگ‌نوردی آسیا/ ویدئو

موضوع از این قرار بود که وقتی خانم رکابی با هدبند در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد، رسانه‌های معاند، حرکت این بانوی ورزشکار ایرانی را کشف حجاب و پیوستن او به جمع معترضان اغتشاشات اخیر نامیدند. در حالی که گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم با برادر رکابی موضوع دیگری را نشان می‌دهد.

رکابی که طبق گفته اهالی ورزش استان جزو بی‌حاشیه‌ترین ورزشکاران زنجانی کشور است در این رقابت‌ها حضور یافت و این در حالی است که خانواده رکابی در زنجان جزو خانواده‌های مؤمن و شناخته شده هستند و پوشش اسلامی رکابی در رقابت‌های ورزشی و غیر ورزشی این موضوع را نشان می‌دهد.

الناز فرزند ایران است

در پی این موضوع خبرنگار تسنیم مصاحبه کوتاهی را با "داود رکابی" برادر بزرگ الناز رکابی انجام داد و او با اشاره به حواشی چند روز پیش اظهار داشت: خواهرم حجاب داشت و هدبند روی سرش بود و متأسفانه برخی‌ها روی این موضوع موج سواری می‌کنند.

داود رکابی با بیان اینکه خواهرم الناز فرزند ایران است و قطعاً تا آخر با پیراهن تیم ملی ایران در رقابت‌‌ها حاضر خواهد شد، مطرح کرد: الناز متعلق به این خاک است و برای این کشور بازی خواهد کرد.

برادر الناز رکابی با رد برخی ادعاها درباره پناهندگی خواهرش، گفت: خواهرم الناز به ایران برمی‌گردد چون فرزند ایران است و الناز بسیار خاک ایران را دوست دارد. قطعاً پس از بازگشت نشست خبری برگزار خواهیم کرد و خواهرم حواشی را توضیح خواهد داد.

از سوی دیگر جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان  اظهار کرد: الناز رکابی جزو ورزشکاران خوب و بی‌حاشیه کشورمان است و همیشه کشور، خاک و وطن خود را دوست داشته است.

وی با بیان اینکه الناز رکابی به ایران برخواهد گشت، عنوان کرد: الناز متعلق به ایران است و تا آخر ورزش حرفه‌ای خود برای ایران بازی خواهد کرد.

استوری الناز رکابی: به دلیل زمان بندی نامناسب، سهوا پوشش من دچار مشکل شد/ در حال بازگشت به ایر1348344_159ان هستم

به گزارش انتخاب، الناز رکابی، سنگنورد ملی پوش ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مقام چهارم دست یافت، در استوری اینستاگرام خود نوشت: «ضمن عذرخواعی بابت نگرانی هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت های موجود در مسابقات فینال قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش بینی برای صعود دیواره، پوشش بنده سهوا دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمانبندی از قبل تغیین شده به همراه تیم، در حال بازگشت به ایران هستم.»

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 85
  • ناشناس
    76

    اونهایی که توی این دو روز از این خانم قهرمان ساختن تحویل بگیرن.اولا که اونی که بخواد حجابش رو بردار هدبند هم نمی زنه تا وسط سرش؟دوما اونی که می خواد حجاب برداره از این طریق خودش رو قهرمان جلوه بده فکر همه چیشو می کنه و می دونه که تحت فشار قرار می گیره پس با خودش دو دو تا چهارتا می کنه و به صراحت میگه که خودم حجابم رو برداشتم نه اینکه تا بهش فشاری وارد شد بگه سهوا حجابم دچار مشکل شد.اینکه نشد حرکت قهرمانانه.اونی که بخواد با برداشتن قهرمان بشه تا تهش میره یا برمیگرده ایران میگه خودم حجابم رو برداشتم و هر کاری می خواید باهام بکنید یا پناهنده میشه نه که استوری بذاره رفع و رجوع بکنه

    نظرات شما -
    • قربانی
      12

      کاربرناشناس. چرا فشاری شدی 😄😄😄 قطعا آگاهانه این کار رو کرده وطنشم دوست داره اما اگه اومد ایران یهویی یا باسگ گزیدگی یا از پشت بام مرد چه کسی گردن می گیره

    • ناشناس
      3

      ناشناس 13 صدات از جای گرم در میاد شما را بگیرن انقراض دایناسورها را هم به عهده می گیری

    • ایرانی
      6

      عزیزم شما و خانوادتو رو هم اگر تهدید کنند ، همینها رو میگی

    • ناشناس
      6

      زود قضاوت نکنیم گویا برادرش ایران گیره

    • ناشناس
      10

      زر نزن

    • ایران من
      8

      زنده باد دختر قهرمان و ما میدونیم که دوروز تحت فشار بودی تا چنین متنی بنویسی

    • ناشناس
      28

      قربانی جان.اونی که می خواد قهرمان بازی در بیاره باید صابون چیزها رو به تنش بماله نه که تا بهش پخ کردن بزنه زیر همه چیز.قهرمان بازیهاتون هم مسخره و احمقانست😁😁😁

    • ناشناس
      6

      فشار جسمی و روحی عامل خارجی چه کارها که نمی کند! باعث می شود به دروغ روز را شب معرفی کنی!

    • 22

      آقا یا خانم ایرانی.موقعی که حجاب بر می داشت نمی دونست خانوادش تهدید میشن؟قطعا می دونست پس واقعی جراتش رو نداشت اصلا نباید این کار رو می کرد

    • 14

      ناشناس ۱۳:۵۸
      خودش نمی دونست ممکنه برادرش ایران گیر باشه؟بعد شما سند مدرکت چیه که برادرش گیره.توی زندان با تو هم بنده؟

    • ناشناس
      21

      قربانی جان حالا شما چرا از برداشته شده یه دونه رو سری انقدر خرکیف شدید؟حالا خوبه جای دیگرو نشون نداد.😁بعد بهتون میگن هول برمیخوره بهتون😁😁😁

    • ناشناس
      16

      دولت باهوش تر از شماست.‌..... خخخخخ

    • 19

      دنیا پرستان هیجانی ، سنگ تمام گذاشتید
      خسته نباشید مانده نباشید خخخخ

    • ناشناس
      7

      ناشناس لازم نیست تو به خودت فشار بیاری و استدلالات ساندیسی ات را بروز بدهی مردم می دونن چه خبره . درود بر دختر ایرانی .

    • ناشناس
      3

      ناشناس 15:02
      قسمت دوم تیتر گویای مسئله است. به سراغ برادرش رفتند همانطور که به سرغ غمو و خاله و دایی و ... بقیه رفتند

    • 3

      قربون دهنت هموطن چیز فهمم، خانم یا آقای قربانی👌👌👌

  • پدر
    16

    الناز ركابي دمت گرم ....كاري رو كه بايد مي كردي كردي .... ما به اعتراف هاي اينجوري و تلويزيوني عادت داريم شما به دل نگير ....

    نظرات شما -
    • 6

      خوب کاری کرد این اعتراف رو کرد جون خودش و خانواده ش رو نجات داد

    • بهنام
      30

      زرررررررررررت
      اگر تو مزدور پاچه خوار کاسه لیس و امثال تو این را نگویید چه بگویید !؟؟
      اگر قمار باز بعد از باختن نگوید به ‌‌‌‌‌‌.‌..‌‌. چه بگوید ؟؟

    • ناشناس
      29

      نه بابا عادت دارید؟بعد این خانم که این کار رو کرده نمی دونسته تحت فشار قرار می گیره؟تا بهش فشار اومده زده زیر همه چیز؟قهرمان بازیها و قهرمان سازیهاتون هم مضحک و مسخرست

    • از پاشاکی تا شهرکی.... اپوزوسیون الکی
      24

      تا نادان هایی مثل شما هستند سیاستمداران و حاکمان غم ندارند. راحت ملت با ی مشت پتیاره و روسپی روسپی باز سرکار گذاشتند و همه انرژی و ذهن و فکر ملت را به جنس مخالف و آزادی جنسی و لختی بازی بردند تا فقر و بیکاری وحشتناک و تورم و معضل مسکن فراموش شود. البته صحبت الان نیست یادمه موقع انتخابات خاتمی با همین شعار آزادی کلی رای آورد همچنین روحانی هم با مانتو جلوباز و آزادی دختر و پسر عقل ملت را جادو کرد.

    • دیدگاهتان
      6

      ما مردم اصیل و با فرهنگ ایران زمین آریایی
      اصلن اصلن به نوع پوشش خانومها گیر نمیدیم
      ما فکرمان د رحد اندازه مانتو و روسری شال دخترها نیست
      اونهایی که عمق مغزشون این چیزهاس باید عصبانی بشن که بشن
      در ضمن
      یه نمانده مجلس که نامزد ریاست جمهوری هم شده و
      پسرش عضو منافقین شدش
      و هیچ محاکمه ای برایش انجام ندادند
      و بابا جونش هم گفته : پسر بیچاره من را مدتی گول زدند !!!!
      اون مهم نیست اما لباس و روسری شما خانومها مملکت
      رو میریزه به هم !؟
      این چه سیستمی هست که اندازه مانتو دخترها میتونه بهمش بزنه

    • ناشناس
      25

      واقعا اسم این اعتراضات را باید گذاشت جنبش پتیارگان یا جنبش فواحش

    • خر گفت خرگس هم باور کرد....
      5

      این حرفهارو نزن ،،این‌ها روشنفکر هستند و با دیدن دختران نیمه برهنه، تحریک نمی‌شوند و معتقد اند کسانی که تحریک می‌شوند بیمار جنسی هستند خخخخخخخ
      فکر کن انسان زن آرایش پیرایش کرده ،لباس تنگ و کوتاه و چسبان پوشیده ،با موی پریشان کرده ببینه و بی تفاوت مثل رد بشه اگه هم بگه من تحریک میشم میگن بیمار جنسی هستی،،،،،،،، آخی آخی،،، این‌ها روشون تاثیر نداره چون این‌ها بیمار نیستند عزیزم درخت هستند عزیزم درخت.. خخخ

  • ایرانی
    9

    ههههههههههههههههههها فقط باید خندید از این پاسخ به دلیل نا هماهنگی حجاب این بنده خدا افتاده بود تونسته بود هد ببنده ولی نتونسته بود کلاه بزاره چرا این کارهارو میکنید چرا پدر بنده خدارو درآوردین تا این حرف پرت و پلا رو بزنه آخه کی رو خر فرض کردین بابا خودتونو

    نظرات شما -
    • 24

      بعد خودش وقتی بی حجاب میشد نمی دونست پدرش رو در میارن؟تا یک پخ بهش کردن هم چیو پس گرفت؟واقعا عجب قهرمانهایی !!!

  • ناشناس
    6

    این نامه که در تهدید و فشار نگاشته شد خیلی بیشتر از مسابقه بدون حجابش به نظامتون ضربه زد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دقیقا

    • 30

      این نامه خیلی شیک و مجلسی قهوه ایتون کرد.دو روز داشتید قهرمان سازی می کردید ازش ولی زرششک.اونی که با برداشتن حجاب دنبال قهرمانی باشه با یک فشار نمی زنه زیر همه چی چون خودش می دونه که زیر فشار قرار میگیره.اینجوری می خواید انقلاب کنید؟همین قدر بزدلانه؟؟؟

    • بهنام
      26

      چطور الناز رکابی زمانی که با حجاب برای اولین بار در تاریخ مدال جهانی گرفت هیچکدام از این افراد که حالا اینقدر ذوق زده شده‌اند شادی نکرده‌اند ؟؟ اما حالا که مدال نیاورد و حجاب را برداشت عده‌ای در حال جر دادن خود هستند!!! شماها عجب انسانهای کثیف و مزدور و پاچه‌خواری هستید !!

    • ناشناس
      29

      واقعا کند ذهنی یا خودت رو زدی به خریت. از اول این نقشه بود برای اینکه هواداران جنش پتیارگان و برداشتن حجاب و این دختر و پسران ابلهی که این چند روزه اعتراض می کردند از این فرد قهرمان بسازند بعد هم طرف انکار کند تا حسابی ضایع بشوند.

    • ناشناس
      10

      این جنبش دوست داران ایرانه کسانی که میخوان درست زندگی کنن و مشکلات معیشتی دارند شما ادب خانوادیت که رو کردی خیلی پتیارگی بیشتری از پتیارگان عالم داره

    • 7

      به ناشناس۱۴:۲۸
      چرا بی ادب ؟؟؟؟
      بنده خدا که چیزی نگفته گفته پتیاره .....
      مگه پتیاره فحشه؟؟؟؟ ،پتیاره به زنان روشنفکری میگن که در آزادی کامل حتی میتونن لخت بیان تو خیابونا
      خیلی هم خوب ،جوونا هم حال میکنن کلی هم ثواب میکنن والا....
      زن زندگی آزادی

  • 4

    اصلا هر کی اونطور نبود که شما خواستید کل نزدیکانش از شیر خواره تا صد ساله را بذارید تو منگنه تا طرف با طیب خاطر توبه کنه.

  • ناشناس
    7

    پناهندگیش درست نشد ؟

    نظرات شما -
    • سلطان
      0

      نه عزیزم،میخواست به اینا بگه حجاب من به خودم مربوطه و هم واسه ایران بازی میکنم هم بی حجاب می مونم
      این سیاستش بوده وگرنه مغز خر نخورده که برگرده و میدونه هیچ غلطی نمیتونه بکنه نظام و کوچکترین حرکتی علسه این دختر به ضرر خود نظامه
      حالا ببینید،اگر اومد و کوچکترین گیری دادن ول نکرد نرفت واسه یه کشور دیگه بازی کنه تا نظامو خراب کنه تو دنیا
      پس بدون این دختر میدونه چه میکنه

  • 0

    حالا خوبه قبل از اینکه اشتباها توسط جومونگ در کره کشته بشه به راه راست برگشت.

  • ناشناس
    1

    خبرگزاری ها چقدر بیکارن خاک بر سرشون که فقط بلدن به موضوعات پیش پا افتاده بپردازن .

  • ناشناس
    0

    اینگونه تکذیب کردن شده باعث بی اعتمادی ملت به رسانه های داخلی.

  • م
    11

    افرين درود به شرفت روي خيلي ها منجمله شيطان و به خاك ماليدي خدا بهت سلامتي بده و نسلت و زياد كنه كه براي دلخوشي يعده فرمان مستقيم پروردگارت و زير پا نگذاشتي و از همه مهمتر نشان دادي در جمهوري اسلامي با حجاب هم ميتواند خيلي موفق باشد و افتخار كسب كند و مابقي چيزها بهانه است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      الان این تو مسابقات مثلا باحجاب بود ؟؟؟!!جالبه گفت بدلیل ناهماهنگی این اتفاق افتاد و خرهایی مثل شما فقط باور میکنن

  • محمد
    2

    بهتره تلاش نکنید فایده ندارد خودتان را خراب می کنید هر چند خرابتر از ان هستید که فکرش را می کنید.ایشان کارش را کرد و وطن پرستیش را ثابت کرد ه

  • محمود
    11

    شما غلط می کنید که هرچی مخالف شبکه های ماهواره ای اتفاق می افته به تهدید و اجبار مربوط می کنید

  • ناشناس
    1

    تو گفتی و ما هم باورمون شد

  • علی
    0

    نسلهای بعد به این کامنت ها و خبر های این چنین خوب میخندد...

  • ناشناس
    1

    حرف دلش نیست مجبور شد اینهارابگوید

  • ناشناس
    0

    لابد نفر بعدی مهران مدیریه

  • ناشناس
    2

    یاد دادگاه گالیله افتادم که در تاریخ آمده!در دادگاه به خاطر حفظ جانش گفت زمین مرکز عالم است و خورشید به دور آن می چرخد بعد که بیرون آمد بر روی خاک زمین اعتقاد خودش که انکار جمله بالا بود را نوشت!

    نظرات شما -
    • امان از حب دنیا....
      12

      گالیله ؟؟؟
      خود خدا ظاهر میشه و از ترس شما بی بندباران و دنیا پرستان اعتراف می‌کنه و می‌گه من اصلا آیه ای برای حجاب نازل نکردم و محمد پیامبر ما دروغ گفته.....

    • ناشناس
      2

      در جواب کاربر با نام «امان از حب دنیا»:
      بی بند و بار بودن قطعاً از مسلمان مشرک و مسلمان منحرفی که دنیا رو به نابودی و ویرانی و بدبختی می‌کشونه و دین رو دستمایه‌ای برای حکمرانی قرار داده بسیار ارزشمند‌تر و صادقانه‌تر و شرافتمندانه‌تر است.

    • ناشناس
      1


      به ناشناس ۱۷:۴۶ جدا ؟؟؟ پس بیایم از این به بعد دین خدا رو تحریف کنیم مثلا بگیم فلان از فلان بهتره این از اون واجب تره....
      مسیحیان و یهودیان هم مثل شما فکر می‌کردند که دین یهود و مسیحی تحریف شد......
      کسی که در پی نابودی دین خدا نیست احکام اون رو طبق میل خودش کم و زیاد نمی‌کنه.....

  • قادر 1
    1

    سلام با ظلم مخالفم با بیحجاب هم مخالف هستم با چادر اجباری هم مخالف هستم سلام بر آزادگان عالم

  • مفردی
    1

    اینک یه اعتراف ساختگی دیگه ، باز خدا رو شکر سهوا از پشت بام پرت نشد

  • روح الله
    2

    یکی از بزرگترین دستاوردها انقلاب اسلامی ایران ظاهرا ترویج دروغ و دروغ گویی است.... خجالت هم چیز خوبیه.... در کل همه مقصر هستن به غیر از جمهوری اسلامی و مسئولین عظیم الشان، مدیر، مدبر، پاکدامن... نظام مقدس جمهوری اسلامی....

  • ناشناس
    2

    یعنی هرکی حجاب نداره خاک وطنشو دوس نداره چه حرفا میشنویم

  • امید
    1

    اعترافات اجباری. از نوع معجونهایی که داعش پیش از اعدام ها به خورد اسرای خود میداد

  • شهروند
    0

    کاش مسئولین به حجاب و نان حلال نبکت هاشون در اونور اب هم اینقدر حساسس بودند
    دروغ و کتمان خفقان بی عدالتی در هسته اصلی و بدنه این نظام موج میزند

  • ناشناس
    4

    کلا دلیلش خنده دار بود خانم رکابی وقتی می ترسی چرا کشف حجاب میکنی

  • ناشناس
    1

    باشه بابا قبول کردیم زمان بندی نامناسب بود تو رختخواب بود بهش زنگ زدن گفتم نوبت تو بیا برو بالا بدبخت رو معلوم نیست به چی یا کی تهدید کردن که بیانیه صادر کنه و تکذیب کنه مردم و جوانان رو مشغول دوتار مو نگه داشتن و تورم و فقری که دارد بیداد میکند را در اخبار گم کنن

  • سالی رشتی
    9

    حالا که باختی ضایع شدی میگی سهوا🤣🤣🤣🤣اَی ناقلا فک کردی میبری و پناهندگی رو سریع بت میدن نقشت نگرفت🤣

  • ناشناس
    3

    اگر صدا سیمای جمهوری اسلامی بگه ماست سفید هست، من یقین پیدا میکنم که ماست هر رنگی هست جز رنک سفید.

    نظرات شما -
    • 1

      چه اهمیت دارد گاه اگر می‌رویند قارچهای سمی !!

  • ناشناس
    3

    مهم حرکتت بود بقیشو ما میدونیم چیه😉👏

  • ناشناس
    4

    حالا اینم مثل نامداری بدبخت انقد مسخره کنید تا خودکشی کنه

  • ناشناس
    0

    بنظر مشكلي نداشته باشد مسئولين مگر نگفته اند حجاب در ايران اختياري است است و زنها خودشان خود جوش از آن استفاده مي كنند
    حال جوش ايشان به همان دليل كه گفته اند در آنزمان عمل نكرده و بايد بخاطر همين الان هم خيلي ناراحت هستند
    پس عقلا بجاي پرده دري بي حاصل عذرش بپذيرند و از ايشان تقدير كنند كه ثواب وتدبير هوشمندانه اينگونه است
    فهم انشاالله

  • ایران
    7

    متن رانخواندم ولی امیدوارم زمان بندی
    فرصت پوشیدن لباس زیرداده باشه!

  • ناشناس
    2

    همش با خواهر برادر دایی خاله عمه و عمو و فامیل و دوستان طرف اصلی مصاحبه می کنید. جریان چیست؟؟؟ نکند خودش نظر دیگری دارد؟؟؟ خودش که ماشا الله زنده است. باش مصاحبه ازاد و بدون تهدید و فشار انجام دهید، انها که کشته شده اند که با بستگان درجه چندم انها مصاحبه می کنید ولی نمی توانید برای همیشه حقیقت را پنهان کنید، مگه موی این دخت ایرانی پیدا شده، اسمان به زمین امده است؟؟؟بزرگترین منکرها را تو این کشور انجام می دهید که پیش ان ،موی سر قطره در برابر تمام اقیانوس ها است، اگر چه پیدا بودن موی سر هیچ اشکال شرعی ندارد و ایمان بایستی قلبی باشد نه ظاهری و ریا کارانه که پدر اسلام را در اورده است

  • ناشناس
    0

    زمان بندی چه ربطی به حجاب داره. هر کی فهمید بگه!!!

  • ناشناس
    2

    دمش گرم چه با حجاب چه بی حجاب

  • ناشناس
    10

    حالا که بی حجاب باختی و ضایع شدی شد سهوی😃عجب

  • ناشناس
    0

    فقط کشور های جهان سومی این موارد واسشون مهمه 🤮🤮🤮❤️

  • ناشناس
    11

    جمع کنید بابا همه دنبال فرصت برا شهرتن 😑مرده شور شهرتی که از دریچه عنترنشنال دربیاد

  • مهری
    9

    بگو ضایع شدم باختم نتونستم پناهندگی بگیرم چقد صغری کبری میچینی😂😅

    نظرات شما -
    • 2

      دقیقا

  • ناشناس
    3

    الناز جان بدجور گاف دادی همش نزن بدتر میشه😅

  • ناشناس
    1

    اه چقد خبرات زرد و خاله زنکی شده😒

  • ناشناس
    0

    احسنت به این بانوی ایرانی و قهرمان ملی...حجاب اختیاری است و داشتن پوشش سر یا نداشتن آن صرفن به هر زن مربوط است...یاد بگیریم در زندگی خصوصی مردم به دلیل داشتن یا نداشتن حجاب کامل اسلامی دخالت نکنیم

    نظرات شما -
    • 2

      تا چند سال دیگه نماز خوندن روزه گرفتن و.... هم اختیاری میشه ....خدا کی و کجا این‌ها رو واجب کرد ؟؟؟؟
      تازه آدم کشتن هم اختیاری میشه تجاوز به دختر مردم هم اختیاری میشه ،شراب خوردن ،غصب کردن سرزمین دیگران خلاصه، همه چیز اختیاریه
      فقط جهان سومی ها از این حرف ها میزنن والا

  • عباس
    0

    روحش شاد...

  • ناشناس
    0

    شیر مادر ونان پدر حلالت.
    کاملا فدراسیون جهانی حال تو عزیز رو رصد میکنه.جای نگرانی نیست!!!!

  • رضا
    0

    لطفا گیر ندید
    چرا هوچیگری میکنید با حجاب یا بیحجاب ایشان دختر این سرزمینه و لطفا بهش گیر ندید

  • ناشناس
    0

    😂😂😂😂😂🤮

  • فرشید
    0

    افرین دختر خوب😅🌺🌺😃عحب تو دهنی خوشگلی زدی به اینا،دهن کجی از این قشنگتر نمیشد،احسنت،سیاستت عالی بود😝🌺😃😅

  • بچه
    0

    همه ملت ایران میدونن که بهش گفتن که این حرفها رو بزنه...ما ملت ایران فهمیدیم که این مسئولین چقدر دروغ میگن و به ذاتشون پی بردیم...بچه های خودشون خارج از کشور هستن و شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس برای ما مردم هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها