سرمربی نساجی: باید قدر قلعه‌ نویی را بدانیم

سرمربی نساجی می‌گوید گل‌ گهر را به خوبی آنالیز کرده‌اند و برای دیدار مقابل این تیم آماده‌اند.

سرمربی نساجی: باید قدر قلعه‌ نویی را بدانیم

گل‌گهر و نساجی فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: می‌دانیم تیم گل‌گهر، تیم قابل احترامی است چرا که سرمربی باتجربه و پرافتخار به نام قلعه‌نویی دارد.

فوتبال ایران باید قدر قلعه‌نویی‌ها را بیشتر بداند. فوتبال فردا از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی سخت است. ما به خوبی گل‌گهر را آنالیز کرده‌ایم تا موارد مدنظرمان در زمین اجرا شود. بازیکنان خیلی خوب تمرین کردند و در مسیر درستی قرار دارند.

او افزود: تیم ما در مسیر پیشرفت است و این موضوع به ما حس خوبی می‌دهد. می‌خواهیم فردا فوتبال خوب و قابل احترامی انجام دهیم. دو، سه کلید بازی فردا دارد و آن، پرتلاش بودن بازیکنان است. آن‌ها باید مبارزه‌گر باشند و برای اهداف تیمی تلاش کنند. نکته بعدی این است که بازیکنان باید در طول بازی تمرکز کافی داشته باشیم و نقاط قوت گل‌گهر را کنترل و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم. باید در بازی فردا هوشمندانه بازی کنیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: بازیکنان ما نشان دادند که به معنای واقعی تیم هستند و امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و تماشاگران از یک بازی خوب لذت ببرند.
مطهری درباره غایبان نساجی در دیدار با گل‌گهر گفت: اکبر صادقی دو، سه هفته مصدوم است ولی محرومی نداریم.

او درباره تاکتیک نساجی در لیگ بیست و دوم توضیح داد: کلا سعی کردیم که فوتبال خوب و رو به جلویی انجام دهیم. ممکن است در شرایطی نسبت به حریف تاکتیک خاصی اتخاذ کنیم ولی تفکر من این است که فوتبال رو به جلو و قابل احترام انجام دهیم تا تماشاگران لذت ببرند اما در بعضی بازی‌ها نتوانستیم ایده‌های تاکتیکی‌مان را پیاده کنیم ولی تفکر من این است که فوتبال رو به جلو انجام دهیم.

سرمربی نساجی در پایان بیان کرد: نساجی بضاعت خودش را دارد. علی‌رغم تلاش مالکان و مدیران باشگاه که تلاش کردند تیم بهتری ببندند، بضاعت خودمان را داریم.

این برای من از همه چیز مهم‌تر است که تیم باشیم. ما مهره‌های خوب و تأثیرگذاری داریم که برای تیم، همه چیزشان را می‌گذارند. ما تیم خوب و قابل احترامی هستیم.

منبع: شرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها