ژاوی: دیدار برابر اینتر یک فینال برای ما است/ فرصت اشتباه نداریم

سرمربی بارسلونا دیدار برابر اینتر در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به مثابه یک فینال دانست.

ژاوی: دیدار برابر اینتر یک فینال برای ما است/ فرصت اشتباه نداریم

به گزارش اسپورت، آبی اناری ها در آغاز دور برگشت باید به مصاف اینتر بروند و تنها در صورت پیروزی در  این بازی می توانند به صعود امیدوار باشند. بارسلونا در دو بازی اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است.

ژاوی در نشست خبری قبل از بازی گفت: این بازی برای ما مثل یک فینال است. به حمایت هواداران خود در این بازی نیاز داریم. هواداران در فصل جاری به خوبی از ما حمایت کرده اند و می خواهیم در بازی برابر اینتر این حمایت بیشتر شود. بعد از دو شکست برابر بایرن مونیخ و اینتر در شرایط خوبی به سر نمی بریم و به همین خاطر پیروزی در این بازی را می خواهیم .

او درباره سبک بازی اینتر گفت: پیش بینی ما این  است که اینتر مانند دیدار رفت دفاعی بازی کند و چشم به ضد حملات بدوزد. آنها در بازی رفت گل به موقعی به ثمر رساندند این درحالی بود که ما فرصت های زیادی را از دست دادیم.

ژاوی درباره سبک بازی تیم خود گفت: ما حمله خواهیم کرد. باید شدت و حدت لازم را داشته باشیم. باید مانند 25 دقیقه دیدار رفت در خانه اینتر بازی کنیم. در این بازی فرصت اشتباه نداریم و باید شجاعت لازم را داشته باشیم. به شخصیت قوی در این بازی نیاز داریم و این چیزی است که در هر بازی باید آن را داشته باشیم.

سرمربی آبی اناری ها درباره غایب تاثیر گذار تیمش در این بازی گفت: ژول کونده به این بازی نخواهد رسید. احتمال می دادیم که او برسد اما شانس بسیار کمی دارد و او را برای ال کلاسیکو در اختیار داریم.

در این گروه بایرن مونیخ با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد این درحالی است که اینتر 6 امتیازی است و بارسلونا هم با 3 امتیاز در رده سوم جای دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها