کی روش به ایران نمی‌آید!

سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان همراه با بازیکنان لیگ برتری به ایران نمی‌آید.

کی روش به ایران نمی‌آید!

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی اتریش را در مقابل سنگال برگزار کرد و برابر قهرمان آفریقا به تساوی یک بر یک رسید.

تمرین ریکاوری تیم ملی هم امروز با حضور ملی‌پوشان لیگ برتری، برخی بازیکنان لژیونر و البته غیبت تعدادی از نفرات لژیونر که برای همراهی تیم‌های باشگاهی خود از اردوی ایران خارج شده بودند، برگزار شد.

تیم ملی قرار است فردا شب از وین بازگردد که البته تنها نفرات لیگ برتری به همراه اعضای کادر فنی و مدیریتی عازم کشورمان خواهند شد.

کارلوس کی‌ روش نیز طبق هماهنگی‌های به عمل آمده همراه با این نفرات به ایران سفر نمی‌کند. او برای دیدار با خانواده‌اش به لیسبون سفر کرده و قرار است هفته آینده به تهران بیاید.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    فدراسیون فوتبال ماهانه ۵۰ هزار یورو از بیت المال خرج این آقای سرمربی می کند که همه اش در مرخصی به سر ببرد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      به این بدن بهتره به فلسطین حسن نصراله کردن کلفت ترسو و حزب اله لبنان بدن نوشی جونش

    • ا
      6

      سلام.کسی که کینه علی ع در دل داشته باشه گفتن این حرف ها براش عادی است نمی دونه هنوز نبیاید مسائل فوتبال رو با مسائل امنیت کشور قاطی نکنه

    • ناشناس
      1

      فکر کردی زمان شاه جون شما همه پول های کشور خرج مردم میشد که حالا ناراحت فلسطین و...بقیه ای ایران اون موقع فقط 20 میلیون جمعیت داشت که فقط شاید 10 درصدش تو رفاه از متوسط تا بالا بودند غربیهای رفیق شاه هم بدون اجازه می اومدند منابع ایران رو میبردند بعلاوه دور و ورایاش خلاصه ایران بانک مرکزی بوده همیشه تو خاور میانه بی در و پیکر تازه تحریم هم نبودبم و رفیق جینگ امریکا و انگلیس اون اوضاعمون بود به 4 تا فیلم قبل انقلاب از بالاشهر شهرهای بزرگ نگاه کردی فکر کردی چه خبر بوده...

  • ناشناس
    0

    ای لعنت. کی روش به ایران نمی اید! یعنی که چی؟ اخه این چه تیتریه مامردم ایران همیشه سرکاریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها