تسخیر مسابقات کشتی آزاد دانشجویان جهان توسط ایرانی‌ها/ ۷ نماینده ایران طلایی شدند

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان ایران موفق شد با کسب ۷ مدال طلا توسط ۷ نماینده خود به عنوان قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان برسد.

تسخیر مسابقات کشتی آزاد دانشجویان جهان توسط ایرانی‌ها/ ۷ نماینده ایران طلایی شدند

در روز پایانی رقابت‌های کشتی آزاد دانشجویان جهان سعید اسماعیل زاده در وزن ۷۹ کیلوگرم و دانیال شریعتی نیا در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست تمامی حریفان، عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کردند تا در نهایت تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان ایران با کسب ۷ مدال طلا به عنوان قهرمانی جهان برسد.

پیش از این هم رضا مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد بذری در وزن ۹۲ کیلوگرم، عرفان الهی در وزن ۷۴ کیلوگرم، سید مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و محمد رضا باقری در وزن ۶۵ کیلوگرم موفق به کسب ۵ مدال طلا در این رقابت‌ها شدند.

در رده بندی نهایی مسابقات جهانی دانشجویان در رشته کشتی آزاد تیم ایران با کسب ۷ مدال طلا قهرمان جهان شد، تیم ترکیه با ۲ طلا و تیم اکراین نیز با کسب یک مدال طلا به ترتیب دوم و سوم شدند.

اولین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی دانشجویان دانشگاه‌های جهان از ۲۸ شهریورماه آغاز شده است و تا ۱۰ مهرماه در شهر سامسون کشور ترکیه ادامه دارد و تیم کشتی آزاد دانشگاه تهران به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها