واکنش کی‌روش به اردوی تیم ملی در اتریش

کارلوس کی‌روش بعد از تساوی تیمش مقابل سنگال و پایان اردوی اتریش در پستی به ترمیم هویت تیمش با فداکاری بازیکنان اشاره کرد.

واکنش کی‌روش به اردوی تیم ملی در اتریش

تیم ملی فوتبال شب گذشته با تساوی مقابل سنگال به کار خود در اردوی اتریش پایان بخشید و در نهایت با یک برد مقابل اروگوئه و مساوی برابر سنگال به تهران بر می‌گردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان اردوی اتریش در صفحه اجتماعی خود نوشت: "بچه‌ها، یک اردوی خوب، دو بازی خوب و دو نتیجه عالی. اول این که با کمک بازیکنان و رقابت با تیم‌های بزرگ چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. دوم این که هویت ما به عنوان یک تیم با مشکلاتی که با آن روبه‌رو بودیم و فداکاری‌هایی که برای تیم ملی انجام دادیم، رشد کرد."

تیم ملی فوتبال ایران امروز راهی تهران می‌شود و لژیونرها جدای از کادرفنی و بازیکنان داخلی راهی کشورهای مقصد خود خواهند شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین کاوه
    0

    سلام، دمتان گرم فقط یک نکته اتحاد کلید حل مشکلات داخلی تیم است لطفا حاشیه ها را به ذهن وزبان راه ندهیدخدا کند مسئولان به ورزش پرانرژی فوتبال بها درخور جوانان غیور وطن دوستمان دهندوبادرایت وبردباری جذب حداکثری نمایند... 💐

  • ناشناس
    0

    بهترین بازیکن زمین دروازه بان ایران بود چندین بار جلو گلزنی حریف رو گرفت و دروازه رو نجات داد در ضمن سردار دلها گل زیبایی به سنگال زد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها