به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت لهستان؛

تیم‌ملی قایقرانی دانشجویان ایران به مسابقات جهانی نرفت!

تیم قایقرانی دانشجویان ایران به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت لهستان از اعزام به مسابقات جهانی، ‌بازماند.

تیم‌ملی قایقرانی دانشجویان ایران به مسابقات جهانی نرفت!

در شرایطی که برای اولین بار در سال جاری شاهد برگزاری مسابقات جهانی دانشجویان در رشته‌های مختلف هستیم و قرار بود در رشته‌ قایقرانی نیز در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور تیم‌ملی قایقرانی ایران باشیم اما در نهایت به دلیل عدم صدور روادید، تیم ایران در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

علت عدم حضور تیم‌ملی قایقرانی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی دانشجویان که قرار بود در کشور لهستان برگزار شود به خبرنگار ایسنا، عدم صدور روادید از سوی سفارتخانه این کشور عنوان شده است.

قرار بر این بود تیم‌ملی دانشجویان ایران در رشته کانو و کایاک در بخش زنان و مردان در این دوره از رقابت‌ها، حضور یابد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    ترسیدن پناهنده بشوند. واقعیت حالا شما دوست گرامی میخواهی باور بکن میخواهی نکن .مشخص مشخص است .از دریچه کوچکی هم برای فرار باید استفاده کرد.

  • علی رضا۴
    0

    با سلام و آرزوی سلامتی برای یک یک ایرانیان آیا دولت ایران تظاهرات را به رسمیت می‌شناسد اگر جواب آری است اعلام کند بیایید از وزارت کشور مجوز بگیرید و مسالمت آمیز مخالفت خود را اظهار کنید آیا چند بار وزارت کشور اجازه تظاهرات داده است برادر بزرگوار در جامعه زنده‌ای مثل ایران اگر تظاهراتی نباشد می‌شود خدای ناکرده کره شمالی و چین خدانشناس که مساجد را در استان شرقی اویغور نشین میبندد شما فرداد اجازه اعتراض بدهید واز ادبیات نخ نمای سیاهی لشکر غرب دست بردارید ومخالف را به رسمیت بشناسید و بدانید همه نباید یک‌جور فکر کنند و قانون اساسی را رعایت کنید از خداوند مسألت مینمایم کشور ایران را خودش حفظ کند واز اجانب و شیفتگان وچسبندگان به قدرت مادام العمر مصون و محفوظ فرماید آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها