آوارگی شمشیربازان در آکادمی ملی المپیک!/ عکس

تعمیرات سالن شمشیربازی آکادمی ملی المپیک زمان زیادی برده و اکنون تیم ملی برای برگزاری اردوی خود با مشکل مواجه است.

آوارگی شمشیربازان در آکادمی ملی المپیک!/ عکس

شمشیربازی ایران برای برگزاری اردو و تمرینات خود یک سالن در آکادمی ملی المپیک در اختیار دارد. شمشیربازان قبل از قهرمانی جهان که در تیر ماه بود، به علت تعمیرات سالن مجبور به حضور در سالن دیگری شدند تا تعمیرات این سالن انجام شود.

اکنون با وجود گذشت حدود سه ماه از آغاز تعمیرات و در حالی که شمشیر بازان باید  آماده حضور در اردوی تیم ملی شوند، هنوز سالن تمرین آنها آماده نیست.

سالن شمشیربازی آکادمی ملی المپیک مدتی پیش رنگ شده بود اما به دلیل اینکه رنگ استفاده شده از کیفیت لازم برخوردار نبود نیاز شد که دوباره رنگ شود و همچنین کمدهای آن تعویض شوند. این مساله مقداری زمان برده و با توجه به اینکه هنوز نوسازی سالن کامل نشده است، شمشیربازان برای تمرینات خود با مشکل مواجه شده اند.

اردوی تیم ملی شمشیربازی قرار است از مهر ماه آغاز شود و با این شرایط این نگرانی وجود دارد که تا آن زمان سالن آکادمی ملی المپیک آماده نباشد. حتی شمشیربازان برای تمرینات خارج از اردوی تیم ملی هم با مشکل مواجه هستند.

تیم ملی شمشیربازی سابر برای حضور در مسابقات الجزایر آماده می‌شود.

با توجه به اینکه مدتی دیگر کسب سهمیه المپیک آغاز می شود، از این رو نتیجه‌ای که شمشیر بازان در مسابقات پیش رو می‌گیرند و تغییرات رنکینگ آنها در کسب سهمیه المپیک بسیار اهمیت دارد.

آوارگی شمشیربازان در آکادمی ملی المپیک! + فیلم

آوارگی شمشیربازان در آکادمی ملی المپیک! + فیلم

آوارگی شمشیربازان در آکادمی ملی المپیک! + فیلم

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها