کشتی آزاد قهرمانی جهان

اطری و عموزاد فینالیست شدند/ ویدئو

رضا اطری و رحمان عموزاد به فینال کشتی آزاد قهرمانی راه یافتند اما محمدیان به دیدار رده بندی رفت.

اطری و عموزاد فینالیست شدند/ ویدئو

دو نماینده ایران در اوزان 61 و 65 کیلوگرم به فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافتند. رضا اطری و رحمان عموزاد با شکست حریفان مغول و آذربایجان به فینال رسیدند. اما محمدیان مقابل اسنایدر آمریکایی قهرمان جهان و المپیک باخت و به رده بندی رسید.

حالا اطری برای طلا می جنگد (رضا اطری5- نارمانداخ 3)

در وقت اول دو کشتی گیر امتیاز فنی نگرفتند، اما اطری به دلیل فعالیت بیشتر یک امتیاز و اخطار گرفت و با همین امتیاز به استراحت رفت.

در وقت دوم اطری یک بار خاک شد و با اخطار نیز یک امتیاز از دست داد تا کشتی را 3-1 عقب بیفتد اما در ادامه زیر گرفت و کشتی را 3-3 کرد تا به دلیل کسب امتیاز آخر در آستانه پیروزی قرار بگیرد. در ادامه اطری به این برتری شکننده اکتفا نکرد و یک بار دیگر با زیرگیری خاک کرد و 5-3 پیش افتاد تا با شکست حریف مغول به فینال برسد.

عموزاد به فینال راه یافت (رحمان عموزاد9 - حاجی علی اف2)

رحمان عموزاد در نیمه نهایی مقابل حاجی علی اف، کشتی گیر نامدار آذربایجان و دارنده چندین مدال جهانی و المپیک به روی تشک رفت و با نتیجه 9-2 پیروز و راهی فینال شد.

رحمان همانند دیدارهای گذشته در همان شروع حملات طوفانی داشت و توانست با بیرون انداختن حریف امتیاز بگیرد اما حاجی علی اف خیلی زود با زیرگیری 2-1 پیش افتاد. عموزاد که نمی خواست فینال جهانی را از دست دهد، بار دیگر با پیش انداختن حریف را در بیرون تشک  خاک کرد و 3-2 پیش افتاد. فعالیت زیاد عموزاد جوان اما تکنیکی در وقت نخست به تجربه حاجی علی اف چربید و او با برتری 3-2 به استراحت رفت.

در وقت دوم حاجی علی اف پا به سن گذاشته کاملا بریده بود و در همان دقیقه نخست 4 امتیاز دیگر به عموزاد داد. رحمان با علم به زیرکی و تجربه بالای حریف کشتی را اداره کرد. عموزاد در این دیدار یک کشتی در کلاس جهانی به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه 9-2 پیروز و به دیدار نهایی راه یافت.

محمدیان حریف اسنایدر نشد (محمدحسین محمدیان 1 - اسنایدر 4)

محمدیان مقابل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در همان ابتدای کشتی خاک شد و دو امتیاز از دست داد. در ادامه کم کاری او باعث شد تا وقت اول را 3-0 تمام کند. محمدیان در زمان دوم با وجود عقب بودن از حریف توان لازم برای مقابله با حریف قدرتمندش را نداشت و تنها توانست یک امتیاز با بیرون راندن اسنایدر از تشک به دست بیاورد. این کشتی در نهایت 4-1 به سود اسنایدر تمام شد.

به این ترتیب ایران در سه وزن پایانی دو فینالیست خواهد داشت و یک کشتی گیر نیز برای برنز مبارزه خواهد کرد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها