ملی پوش هندبال:

ایران با وسلین در جام جهانی می درخشد/ داوری بازی های کشورهای اسلامی اذیت کننده بود

علیرضا موسوی گفت: امیدوارم مسئولان درخواست‌های وسلین را انجام دهند تا در جام‌جهانی خوش بدرخشیم.

ایران با وسلین در جام جهانی می درخشد/ داوری بازی های کشورهای اسلامی اذیت کننده بود

علیرضا موسوی ملی پوش هندبال کشورمان درباره اینکه برای موفقیت در جام‌جهانی هندبال باید چه شرایطی فراهم شود؟ اظهار کرد: برای این دوره از مسابقات باید با صددرصد توان برویم و نشان دهیم هندبال ایران ظرفیت بالایی دارد. اکنون هم برای ماه آینده از تاریخ دهم تا ۱۶ اکتبر اردوی تیم ملی را در تهران پیش‌رو داریم و ان شاالله همه بازیکنان  بیایند که با قدرت استارت مرحله جدید اردو‌ها را بزنیم.

او افزود: با انتخاب  پاکدل به عنوان عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک از وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و خود فدراسیون انتظار داریم که دست به دست یک شرایط ایده‌آل را برای ما فراهم کنند. امیدوارم مسئولان درخواست‌های وسلین را اجابت کنند تا بتوانیم در جام‌جهانی خوش بدرخشیم.

داوری در بازی با تیم ملی قطر ما را اذیت کرد 

موسوی  در درباره نتایج تیم ملی هندبال در بازی‌های کشور‌های اسلامی اظهار کرد: با وجود زمان کمی که در کنار هم بودیم، اما نتیجه خوبی گرفتیم هر چند می‌توانستیم قهرمان شویم. روز مسابقه روزمان نبود و مسئله مهم‌تر اینکه بود مقداری هم داوری اذیت‌کرد. البته بیشتر همه چیز دست خودمان بود، زیرا اگر هر کدام ۷۰ درصد  توانایی لازم  را داشتیم، تیم قطر را با اختلاف ۵ گل شکست می‌دادیم.  

کیفیت بازی های کشورهای اسلامی بالا بود 

او  در پاسخ اینکه سطح مسابقات چگونه بود؟ گفت: واقعأ کیفیت بازی‌ها خوب بود، زیرا تیم‌هایی مانند مراکش، عربستان و ترکیه با ترکیب اصلی در قونیه حضور داشتند. تیم قطر هم به جز ۳ یا ۴ بازیکن سایر نفرات کلیدی خود را در اختیار داشت و همین امر باعث شده بود تا بازی‌ها سطح خوبی داشته باشد. تیم ما نیز خوب بود و خداراشکر سوم شدیم. توانستیم برای کاروان ایران مدال‌آوری کنیم.

وویووچ مربی بادانش فنی بالایی است 

ملی‌پوش هندبال درباره  سطح فنی وسلین وویوویچ  بیان کرد:  او مربی بزرگ و دلسوزی است. دوست‌دارد شرایط را برای ما ایده‌آل کند و این مسائل مواردی نیست که آن را پنهان کنیم. او مربی با تجربه است. باید در تمامی رده‌های سنی پایه مربی با دانشی داشته باشیم و بیشتر از دانش فنی مربیانی که به اینجا می‌آیند استفاده کنیم.

بازیکن تیم استوبخارست درباره  تغییر تیم خود در فصل جاری لیگ هندبال رومانی گفت: برای فصل جاری تصمیم گرفتم تا به استوابخارست بروم، تیمی خوب و پرطرفدار که امیدوارم نتیجه خوبی رقم بزنیم. خود من هفت سال تجربه پوشیدن لباس دیناموبخارست را تجربه کردم، اما به دلیل یکسری مسائل شخصی ترجیح دادم تا دیگر در این تیم حضور نداشته باشم. واقعأ از انتخابم برای حضور در استوابخارست راضی هستم، زیرا تیمی با تاریخچه و هم پرطرفدار است. این تیم همیشه جزو مدعیان لیگ رومانی بوده و امیدوارم در فصل جاری هم بتوانیم به اتفاقات خوبی برسیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها