در آستانه سفر به ایران

کی‌روش: وقتی خانواده صدایت می‌کند، باید خود را نشان دهی/ عکس

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به انتخاب دوباره‌اش برای این سمت واکنش نشان داد.

کی‌روش: وقتی خانواده صدایت می‌کند، باید خود را نشان دهی/ عکس

کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بالاخره در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی واکنش نشان داد. او با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود با گرمکن ایران نوشت: "وقتی خانواده صدایت می‌کند، تمام کاری که باید انجام دهی این است که خود را نشان دهی. کاملاً متعهد به وظایف و آماده برای انجام وظیفه و ماموریتی که محول شده."

وی در ادامه این پست نوشت: "بیایید همه با هم انجامش دهیم، برای آینده؛ تیم ملی، بسیار از تو ممنون هستم."

62379401

گفتنیست، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، سرمربی پرتغالی تیم‌ملی بامداد چهارشنبه وارد ایران خواهد شد تا اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با سنگال و اروگوئه در دو دیدار دوستانه آغاز شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    به گفته مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال قرار بود کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران و دستیارانش شنبه این هفته که گذشت عازم تهران شوند ولی تاکنون که سه شنبه است این اتفاق نیافتاده و اردوی آماده سازی بازیکنان تیم ملی فوتبال همچنان تعطیل است!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      یک ضرب المثل موزامبیکی هست که می گوید؛ وقتی بوی پول هنگفت به مشام ات می رسد به ویژه اگر مدعوین خود را مردم ساده لوحی می بینی هرگز درنگ نکن و با کله به آنها جواب مثبت بده!

  • احمد
    0

    خوب خانوادهای پیدا کردی خوبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

  • ناشناس
    2

    پس یادت باشه داری میای اتوبوست رو هم بیار که تو هیجده قدم پارک کنی، چون با این روش نهایت یکی دوتا گل میخوری و اُسکول‌تر از مسئولین ورزشی ما هم پیدا نمی‌کنی چون دیدی که از آرژانتین یه گل خوردی و تیم باخت شروع کردن به خوشحالی که دمِ کی روش گرم یه گل از آرژانتین خوردیم یا همین اسپانیا و پرتغال، جفت بازی‌ها رو باختی ولی خوشحالی کردند که آره اسپانیا شانس آورد اگه دقیقه‌ی آخر گل نزده بود ما یه امتیاز گرفته بودیم!
    اینم بگم قبل از تو "اتو ریهاگل" هم همینجوری اتوبوس پارک میکرد ولی اون تونست یونان را تو جام ملتهای ۲۰۰۴ قهرمان کنه قطعاً یادته چون تو فینال همین پرتغال را شکست داد ولی تو چی؟ تونستی بعد از ۸ سال ایران رو قهرمان آسیا کنی؟!!!
    خلاصه سوراخ دعا رو خوب پیدا کردی!

  • ناشناس
    1

    با اینکه فوتبالی نیستم ولی هوشمندانه نوشتی

  • بینام
    2

    چه پولی بهش دادن...خرس طمعکار....خانواده.....وححححححح

  • ناشناس
    2

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • ناشناس
    1

    مختلسین و مفسدین نا محترم بردنت جام جهانی! توی خواب هم نمی دیدی!

  • ناشناس
    3

    خوش اومدی ....

  • ناشناس
    1

    از آمدن تو خوشحالم ولی ای کاش به صورت دیگری بود که زحمات اسکوچیچ پایمال نمیشد

  • ناشناس
    0

    فعلا دو خانواده مصر و کلمبیا رو به باد فنا دادی ، داری با عمنلکرد آقای اسکوچیچ به جام جهانی می ری متنفرم از کسانی که حاصل زحمت سرمربی با شخصیت و صبور رو بغل کی روش دادن ، خانواده صدات نکرده مفسدین صدات کردن ، ایتالیا از رفتن به جام جهانی باز ماند اما نمک نشناس ها سرمربی که بعنوان تیم اول آسیا برد جام جهانی برکنار کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها