چرا زنان به طبقه ۲ ورزشگاه تبعید شدند؟

یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ در واکنش به انتقال بانوان طرفدار تیم استقلال به طبقه دوم توضیحاتی را ارائه کرد.

چرا زنان به طبقه ۲ ورزشگاه تبعید شدند؟

از جمله اتفاقات پیش بینی نشده و غافلگیر کننده در ساعت‌های پیش از شروع مسابقه استقلال و پیکان انتقال خانم‌ها به طبقه دوم استادیوم بود. بانوانی که برای تماشای تیم محبوب‌شان به استادیوم آزادی رفته بودند بعد از ورود به ورزشگاه به جای جایگاه‌های ۱۰ تا ۱۳ در طبقه اول، به طبقه دوم و یال جنوبی ورزشگاه هدایت و آنجا مستقر شدند.

موضوعی که باعث تعجب خیلی از بانوانی شد که روز قبل از حضور در استادیوم و از طریق سایت بلیت فروشی مجوز ورودشان به ورزشگاه آزادی را برای نشستن در طبقه اول دریافت کرده بودند.

در روز‌های گذشته موضوعاتی در ارتباط با علت این جابجایی عنوان شد که برخی از آن‌ها به حضور بازیکنان و مربیان لیگ برتری مقابل سکو‌های محل استقرار بانوان در بازی‌های استقلال و پرسپولیس ربط پیدا می‌کرد، اما رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دلیل این موضوع را به گونه دیگری شرح داد.

سهیل مهدی در این باره که آیا تماشاگران خانم تیم استقلال در بازی این تیم مقابل نساجی باز هم به طبقه دوم فرستاده خواهند شد یا برخلاف بازی با پیکان دوباره در طبقه اول مستقر می‌شوند توضیح داد: «با توجه به خرابی‌های موجود در طبقه اول و سکو‌هایی که قسمت زیرین آن‌ها تخریب شده و ایمنی آن بخش از ورزشگاه را تحت الشعاع قرار داده، مادامی که سکو‌های طبقه اول را بازسازی نکنند و تحت تعمیر قرار نگیرند ما نمی‌توانیم پذیرای بانوان در طبقه اول و بخشی که برای آن‌ها تعبیه شده بود باشیم. به این خاطر در بازی‌های آینده و تا پیش از تعمیرات اساسی سکوها، در طبقه دوم میزبان بانوان خواهیم بود».

شایان ذکر است؛ دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران که روز شنبه نوزدهم شهریور و ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود باز هم میزبان خانم‌هایی خواهد بود که علاقه‌مند به تماشای مسابقه استقلال از نزدیک هستند.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها