علت اصلی اخراج توخل از چلسی، کریس رونالدو

باشگاه چلسی امروز شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرد و درحالیکه تنها چند هفته از شروع فصل جدید می‌گذرد بعد از شکست 1-0 مقابل دیناموزاگرب سرمربی آلمانی‌اش توماس توخل را اخراج کرد.

علت اصلی اخراج توخل از چلسی، کریس رونالدو

روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی مدعی است با اینکه چلسی علت اخراج توخل را کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اول لیگ برتر و در نهایت شکست غیرمنتظره مقابل دیناموزاگرب می‌داند ولی واقعیت چیز دیگری است.

بر اساس این گزارش، مالک آمریکایی چلسی از چند ماه پیش به دلیل مخالفت‌های توخل با جذب کریستیانو رونالدو از دست او عصبانی بود و شکست دیشب تنها قطره آخری بود که کاسه صبر تاد بولی را لبریز کرد تا او درِ خروج را به مربی آلمانی نشان بدهد. در نهایت تاد بولی امروز اخراج توخل را تایید کرد. او تنها به یک جمله اکتفا کرد و گفت:" می‌خواهیم شروعی دوباره داشته باشیم".

بیلد می‌گوید بحث‌های تابستانی بین تاد بولی و توخل همیشه پرتنش بود. در روزهایی از نقل و انتقالات تابستانی مالک چلسی مصمم بود رونالدو را به چلسی منتقل کند اما توخل هم در جبهه مقابل اصرار داشت که ستاره پرتغالی به کارش نمی‌آید. در نهایت توخل موفق شد حرفش را به کرسی بنشاند تا انتقالی که می‌توانست بزرگترین نقل و انتقال تابستانی باشد انجام نشده و کریستیانو در منچستر ماندگار شود.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها