واکنش تند علی کریمی به شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش

پس از انتشار شایعاتی در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران و مصاحبه عصر دیروز مهدی تاج به نظر می‌رسد کار بازگشت مرد پرتغالی در مراحل پایانی خودش قرار دارد و او به زودی راهی ایران می‌شود.

واکنش تند علی کریمی به شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش

 این اتفاق واکنش علی کریمی را به همراه داشت و او که از مخالفان جدی کی‌روش بود، با انتشار یک استوری از متن یک صفحه اینستاگرامی به آن واکنش نشان داد.

1322656_280 (1)

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • خسام
    19

    بخدا این با همه مشکل داره حتی با خودش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بعید میدونم دو خط از حرفای کاملا درست علی کریمی رو خونده باشی .
      فکر میکنم فقط خواستی یه چرتی بنویسی و کامنت کنی فقط!

    • ایرانی
      3

      ایشون تو همه مسائل اظهارنظر میکنه از محرم و نذری دادن و انتخاب رئیس جمهور و در مورد واکسن ٫ واردات ماشین .فرهنگ و هنر و سیاست ،عزیزدلم تو فقط فوتبالیست بودی الانم ی ادم الاف و بیکار

  • ناشناس
    12

    کریمی جان قربونت برم، برای اولین بار تو جام جهانی 4 امتیاز گرفتیم اگه یه کم خوش شانس بودیم و طارمی یک کم دقت می کرد اون توپش گل می شد از گروهمون بالا هم می رفتیم. وضعیتمون قبل از کی روش یادتون رفته.

    نظرات شما -
    • Hamid
      0

      نگرفتی کریمی چی میگه.
      میگه سیستم ارباب رعیتی هست. میگه بلد نیستیم حتی محترمانه با کسی خداحافظی کنیم. میگه تاج خودش الان باید محاکمه بشه ولی شده رئیس.... بازم بگم؟؟؟
      حقا از ماست که بر ماست... منافع کوتاه مدت رو به بلندمدت ترجیح میدهیم... همینه که عده‌ای نادان دارن سواری میگیرن از مردم...
      کمی فکر کنیم!

    • ناشناس
      1

      در اینکه کیروش سرمربی خوبی بود و سطحش به نسبت اسکوچیچ بالاتره شکی نیست این تیم هم کشف استعداد هاش و سر و شکلش نتیجه ی زحمات همون کیروشه اما این نوع بدرقه ی اسکوچیچ کار درستی نبود از نظر اخلاقی بلاخره ما با اون رفتیم جام جهانی! جناب تاج از همون اول با همین کیروش قرارداد رو تمدید میکرد دیگه آوردن ویلتموس و اخراجش و آوردن اسکوچیچ و اخراجش و دوباره آوردن همین کیروش چه معنی داره؟ ایشون فقط میخواست چند باره کاری کنه؟

  • ناشناس
    1

    حرف دل نزدیک به هفتاد درصد مردم رو زدی

  • فریاد
    0

    مرد خودتی

  • ناشناس
    0

    الان اگر دوستان بخوان تاج رییس جمهور آینده است و بیست و هشت میلیون نهصد هفتاد دو هزار و چهارصد و پنجاه و هشت نقر رای خواهند داد.

  • فرهاد
    4

    علی نمیشد با اون مربی بریم ناراحت نشو

  • ناشناس
    0

    نون تاج توی زد و بند وشکایت و این کارهاست .شما فکر میکنی پرونده ویلموس چقدر به او میرسد؟۷۰درصد بدهی پورسانت تاج و دار و دسته اش میباشد.

  • امیر
    0

    علی جان خیلی وقته کشورماصاحب ندارد وامثال تاج عزیزترین وامثال کی روش بهترین هستند اگرصاحبی بود این اتفاقات نمی افتاد خیلی وقته چیزی به عنوان فوتبال واقعی وجود ندارد ومافیاست که نتایج راخارج اززمین اداره میکنذ گیریم ازاین مرحله هم بالا رفتیم چه میشود تاج برای فرارازتبلیغات وفضای منفی که علیه دزدیهای او وکثافتکاریهایش در سپاهان وفولاد رخ داد میخواهد افکارعمومی را منحرف کند وموفق هم شده باحیف ومیل پول این مردم بدبختی به با بدبختبی نان شب خانواده راتهیه وپولی برای خرید لوازم تحریر برای فرزندانشان ندارند حیف ازآن همه خون شهیدان وحیف ازعزیزانی که رفتند تاامثال تاج وکی روش ثروت مردمش رابه تاراج ببرند ومدعیان سلامت وعدالت ومسلمانی خودرابه خواب خرییت بزنند براستی کجایند مردان بی ادعا

  • مریم
    1

    برادر گرامی؛ فرزند خلف ایران زمین؛
    والا ملت حوصله ی هیچی رو ندارن.
    شما هر روز واسه هرچی یه مانیفستی میذاری.
    خدا خیرت بده.
    اگه ایرانی به کار شخصی خودت برس.
    اگر هم رفتی، دست علی بهمراهت و خدا پشت و پناهت.
    آخه برادر من، من و شما و دیگران تفسیر و برداشت خودمون رو از مسائل داریم شاید وسطش یه افتراء و دروغی هم بگیم.
    خدا رو خوش نمیاد آخه؛ علی آقای کریمی عزیز و گرامی.

  • Nima
    1

    دمت گرم علی کریمی.. من استقلالی ام اما خیلی قبولت دارم

    تعجب میکنم چرا بعضیها حرفاتو خوب متوجه نشدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها