گلایه فصیحی از اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان یزد درباره دویدن زنان

دونده سرعتی کشورمان به اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان یزد درباره دویدن بانوان واکنش نشان داد.

گلایه فصیحی از اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان یزد درباره دویدن زنان

فرزانه فصیحی نایب قهرمان بازی های کشورهای اسلامی در رشته دوی ماده 100 متر بانوان درباره عملکرد صالحی امیری در کمیته ملی المپیک گفت: امروز روز سختی بود  چون صالحی امیری پدر ورزش ایران است. او دلسوز بود. من امروز خیلی ناراحت بودم اما برای صالحی امیری آرزوی موفقیت می کنم. جایگاهش پیش ورزشکاران خیلی بالا است و امیدوارم همچنان سلامت و سایه شان بالای سر ورزشکاران باشد. 

فصیحی درباره اظهارات تفکری رئیس هیئت فوتبال استان یزد مبنی بر اینکه دویدن زنان فوتبالیست باعث کچلی زمین شده است، گفت: برای من جالب بود و وقتی ویدیو را دیدم خندیدم. من به عنوان کسی که بلد است که بدود فکر می کنم دویدن ، دویدن است و دیگر فرقی نمی کند آقا بدود یا خانم. من ناراحت شدم و به عنوان یک دونده گله کردم. امیدوارم ایشان از اظهارات من ناراحت نشده باشند. 

فصیحی درباره اینکه حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های فوتبال را چطور می بیند؟ گفت: به نظرم حضور بانوان در ورزشگاه ها یک دریچه و نور امید است. امیدوارم روزی برسد در کنار همسر و خانواده ام در ورزشگاه حاضر شویم و مانند سایر کشورها  با هم در استادیوم، فوتبال تماشا کنیم.

او درباره اینکه طرفدار  کدام یک از تیم های پرسپولیس و استقلال است، گفت:  هیچ کدام، من فوتبالی نیستم و یک بار به شوخی حرفی زدم که من را دست گرفتند.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    یک مزخرفی گفت شما به دل نگیر

  • ناشناس
    0

    دراسلام ایرانی اگه ۹۳هزار میلیارد غارت بشه هیچ اتفاقی نمیافته اما یک زن اگه بدود آسمان وزمین خشک میشود

  • مسعوداحمدی
    0

    بانوی افتخارآفرین میهمن ام
    بنوبه خودم بابت اظهارنظر غیرکارشناسی ، غیرحرفه ای و نگاه از بالای ایشان ڪه قطعا ناشی ازتربیت خانوادگی شان و ڪوتاهی معلم شان دارد و بس
    از شما غزال تیزپای میهن مان و همه بانوانان سرزمینم ، عذرخواهی میڪنم .
    بیشعوری بیماریست ڪه بیشتر تازه به دوران رسیده های ما ، ازاین بیماری هم خودشان و هم دیگران را بسیاررنج میدهند

  • gaber
    0

    وقتی تفکری از گزارش گری به ریاست میرسه میشه حرافی های دنباله دار و نشان دادن اینکه من هم هستم . شیخ الشخها و امپراتور بازمانده از دایناسورهای از بین رفته . یزدیهای مسئول کم کاریشون را جبران میکنند با الفاظ من دراوردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها