حاشیه های زودهنگام ریاست تاج بر فدراسیون فوتبال؛

شمسایی و کامرانی فر استعفا دادند/ استعفای مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال/ نفر بعدی اسکوچیچ است؟

با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال دبیرکل این فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتسال استعفا دادند و به نظر می رسد اسکوچیچ هم جایگاه متزلزلی خواهد داشت.

شمسایی و کامرانی فر استعفا دادند/ استعفای مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال/ نفر بعدی اسکوچیچ است؟

پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، مهدی تاج توانست صندلی ریاست را از آن خود کند و یک بار دیگر این سمت را به دست بیاورد. پس از انتخاب تاج، حسن کامرانی فر نخستین فردی بود که استعفای خود از دبیرکلی فدراسیون را تحویل رئیس جدید داد و حالا نیز سرمربی تیم ملی فوتسال دومین فرد جدا شده از بدنه فدراسیون است.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری انتخابات فدراسیون به صورت رسمی اعلام کرد که از پست خود کناره گیری کرده و استعفای خود را به رئیس فدراسیون تقدیم خواهد کرد.

شمسایی در گفتگوی کوتاهی درباره استعفای خود گفت: همیشه سرباز وطن هستم، هر دو زانویم را دادم، عاشق کشورم هستم، بازهم این افتخار یک روز نصیب ما خواهد شد، شک نکنید.

او ادامه داد: احساس کردم شاید اتفاقاتی که در گذشته برای رشته ام رخ داده، را نتوانستم هضم کنم. من به آقایان تاج، نبی و قنبرزاده احترام می گذارم. اما من نمی‌خواهم کار کنم.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره اینکه اگر مهدی تاج از او بخواهد به حضور در تیم ملی فوتسال ادامه دهد، چه تصمیمی می گیرد، گفت: من اصلا نمی خواهم کار کنم.

شمسایی در پاسخ به سوال دوباره مجری مبنی بر اینکه به تیم ملی برنخواهد گشت، گفت: نه دیگر!

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درخصوص اینکه به چه کسی رأی داده است، گفت: صادقانه بگویم؟ میرشاد ماجدی.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه شده است.

شمسایی چندی پیش اعلام کرده بود با قدرت در جام ملت های آسیا حضور خواهیم داشت و مهم نیست در چه گروه و یا با چه تیمی بازی داریم مهم نام ایران و بالا بردن پرچم کشورم است. ولی او اکنون استعفای خود را از سمت هدایت تیم ملی فوتسال اعلام کرده است.

همچنین حسن کامرانی‌فر که در زمان شهاب الدین عزیزی خادم به سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب  شده بود، در ماه های گذشته کنار میرشاد ماجدی هم فعالیت کرد اما امروز با ریاست مهدی تاج از سمت خود استعفا کرد.

کامرانی فر به واسطه لغو و برگزاری دوباره انتخابات فدراسیون فوتبال حواشی زیادی را طی ساعات گذشته تجربه کرد. او امروز هم با ناراحتی در مجمع حضور یافت و گفت که به احترام اعضا به انتخابات رفته است. در نهایت بعد از صحبت‌های مقدماتی او مجمع را ترک کرد و انتخابات توسط کمیته بدوی برگزار شد. در شرایطی که طبق اساسنامه انتخابات را باید دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کند.

کامرانی‌فر تصمیم خود را درباره استعفا از دبیرکلی بعد از برگزاری انتخابات گرفته و اعلام کرده بود با هر نتیجه‌ای از سمتش استعفا می‌کند،‌ این استعفا را تقدیم مهدی تاج کرد تا دست رییس جدید برای انتصاب دبیرکل باز باشد.

باید منتظر ماندو دید مهدی تاج چه کسی را به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب خواهد کرد.

از سوی دیگر مهدی تاج که پیش از این عنوان کرده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون کی‌روش را به ایران باز می گرداند، حالا پس از انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون، احتمالا آینده جدیدی پیش روی تیم ملی قرار می‌گیرد.

احتمالی که رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی آن را تایید می کند. رحیم زارع  که در شبکه ورزش حضور یافته بود، گفت: در صحبتی که چندی پیش با مهدی تاج داشتم وی گفت که سه گزینه برای سرمربیگری تیم ملی در نظر دارد.

 این نماینده مجلس افزود: برانکو، کی‌روش و قلعه‌نویی نفرات مدنظر تاج برای سرمربیگری تیم ملی هستند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از سمتش استعفا کرد

محمدجواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون از سمتش کناره‌گیری کرد.

وی در این باره گفت: با توجه به اتمام دوران سرپرستی میرشاد ماجدی و انتخاب رئیس جدید فدراسیون، از سمتم استعفا کردم.

پاینده ادامه داد: از حس اعتماد ماجدی، کامرانی‌فر و سایر مدیران فدراسیون تشکر می‌کنم. همانگونه که بعد از انتخاب عزیزی خادم در اسفند 99 مایل به ادامه همکاری نبودم، این بار هم علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارم و رسماً استعفا کردم. امیدوارم آینده خوبی برای فوتبال کشور رقم بخورد.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    2

    ۵۱ نفر که به تاج رای دادید بی آبرو شدید می مردید برایتان بهتر بود به دوتای دیگر اعتقاد نداشتی حداقل رای سفید می دادی و به تاج رای نمی دادید دل ملت رو شکستید ایشااله فوتبال با تاج روز به روز تنزل خواهد کرد

  • ناشناس
    2

    خدایا این ۵۱ نفر که به تاج رای دادن خودشون رو چند فروختن؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      شما توقع داشتید از بین کاندیداهای ضعیفی که به عنوان نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند و فقط سه نفر آنها تائید صلاحیت شدند غیر از تاج که از دو نفر دیگر رزومه بهتری داشت انتخاب نشود؟!

  • ناشناس
    2

    آفرین به تاج ، می دونست در این مملکت باید چکار کنه که ارزش داشته باشه ، بخدا خاوری رو هم بیارن این افراد به اون رای می دن چون سبیلشون رو چرب می کنه

  • ناشناس
    2

    یه نفر بی کفایت تر از تاج رو بیارید سرمربی تیم ملی کنید و با حاصل نتایج اسکوچیچ پز بده ، از خدا می خوایم که تو جام جهانی تاوان این کثافت کاری ها رو بدید ، به دو نفر دیگه اعتقاد نداشتید رای ممتنع می دادید

  • Nima
    2

    تسلیت به فوتبالدوستان مملکت

  • نعمت
    0

    عجیب است در دولت عدالت محور سیزدهم این گونه انتخابات

    51 نفر با کیسه دوخته آماده بهره برداری هستند
    آخه انسان عاقل باید چند بار از یه سوراخ گزیده بشه عجیبه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    رانتخواری و دزد پروری در این مملکت نهادینه شده

  • ناشناس
    0

    کدام فدراسیون کدام رییس فاتحه فوتبال راباید زمانی خواندکه کاپیتان تیم ملی به علی کریمی رای نداد، خدایا رابطه وباندبازی چه مصیبتی به سراین ملت اورده

  • محسن
    0

    بی وجدان تر و خائن تر از اونایی کهبه این شخص رای دادن وجود نداره این مملکت واقعا بی صاحبه

  • ناشناس
    0

    متأسفانه، با ورود تاج، دوران فساد و تباهی به فوتبال ایران بازگشت.
    آیا با تأیید قوه قضائیه، مجلس و دولت ،این اتفاق افتاده است، یا همه مسؤلین کشور اظهار بی اطلاعی و بی طرفی می کنند.
    هر سه نفری که آقای تاج برای مربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی کردند از نظر ملت ایران مورد قبول نیستند. یک از یک بد تر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها