قیمت گران‌ترین بلیت جام جهانی ۶ میلیون است / تور لاکچری ۷۰۰ میلیون تومان

سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش پیش‌تر تاکید کرده بود، وزارت ورزش به دنبال تهیه پکیج‌های مسافرتی هواداران فوتبال به قطر با هزینه زیر ۲۰ میلیون تومان است.

قیمت گران‌ترین بلیت جام جهانی ۶ میلیون است / تور لاکچری ۷۰۰ میلیون تومان

 کلهر در مصاحبه‌های بعدی خود با سایر رسانه‌ها اما از هزینه‌های ۴۵ میلیون تومانی خبر داد. او در پاسخ به این سوال که پکیچ‌های جام جهانی در نهایت قرار است با چه ارقامی در اختیار متقاضیان قرار گیرد، گفت: پکیج‌ها شامل سه بخش است؛ قیمت بلیت، هواپیما و اسکان. البته با نادیده گرفتن هزینه تغذیه. در حال حاضر قیمت گران‌ترین بلیت فروخته شده جام جهانی در کشور، ۶ میلیون تومان است و در حال حاضر فدراسیون فوتبال با همین رقم در حال فروش بلیت است. اما ماجرای اسکان و هواپیما محل بحث است. اگر هواپیمایی داخلی بتواند امکان جابه‌جایی تماشاگران را داشته باشد، پیش‌بینی ما این است که هزینه رفت و برگشت تماشاگران به قطر بین ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان خواهد شد. در این صورت می‌ماند هزینه اسکان. پیش‌تر قرار بود که رفت‌وبرگشت‌ تماشاگران به قطر روزانه باشد تا هزینه اسکان به تماشاگر تحمیل نکند. اگر این اتفاق رخ دهد، تقریبا در همان رنج قیمت ۲۰ میلیون تومان می‌شد به قطر رفت. هنوز هم ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق عملی شود. همین ۲ روز گذشته با دوستان وزارت راه صحبت کردم و در تلاش هستند که پَکِ روزانه اعزام تماشاگران را اجرایی کنند. بحث دیگری هم مطرح است و آن این که دوستان ما در کیش بسته‌ای معرفی کرده‌اند که برای اجرایی شدن ظاهرا قدم‌هایی برداشته نشده. هدف دوستان این بود که محل اقامت تماشاگران جام جهانی در کیش باشد و از همین جزیره هم راهی قطر شوند. در این صورت هزینه سفر به قطر چیزی حدود ۳۵ الی ۴۰ میلیون تومان خواهد شد. بنابراین در صورت عملی شدن گام‌ها، اگر تماشاگران برای سفر یک‌روزه از تهران راهی قطر شوند، هزینه آن حدود ۲۰ میلیون تومان خواهد شد و اگر با اقامت سه الی ۴ شبه در کیش راهی کشور میزبان جام جهانی شوند، هزینه‌ها تقریبا ۴۰ میلیون تومان خواهد شد.

با وجود بلیت ۶ میلیون تومانی جام جهانی که فدراسیون می فروشد، سایت علی بابا بلیت های Match Hospitality را به قیمت ۳۱ میلیون تومان برای هر بازی و تورهای لوکس ۳ بازی ایران در جام جهانی قطر را به قیمت ۷۰۸ میلیون تومان به فروش می رساند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها