بازگشت باشو به تیم ملی، محتمل است

مهدی قایدی ستاره بی چون چرای آبی ها در بازی با ملوان بود، او بعد از حضور در میدان یک گل زد و یک گل سخت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را 3-1 ببرد.

بازگشت باشو به تیم ملی، محتمل است

خیلی وقت بود چنین نمایشی را از مهدی قایدی ندیده بودیم به این خاطر که مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در دور برگشت فصل گذشته این بازیکن را به روی نیمکت آورد و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم از او استفاده نکرد اما مهدی قایدی در بازی دیروز نشان داد همان بازیکن خوبی است که از او سراغ داریم و به هیچ وجه افت نکرده است و اگر در ترکیب شباب الاهلی هم به میدان می رفت همین نمایش را تکرار می کرد.

از بخت خوب مهدی قایدی در بازی دیروز حضور اسکوچیچ در انزلی بود. به طور حتم سرمربی تیم ملی نمایش خوب باشو را در ترکیب تیم آبی دید و ممکن است یک بار دیگر دست به دعوت از این بازیکن بزند. مهاجم مکملی که با جثه کوچکش قادر است هر خط دفاعی را بهم بریزد و حتی روی ارسال ها از کنار در مواجه با مدافعان بلند قامت توپ را به گل تبدیل کند. نمایش دیروز مهدی قایدی در ترکیب تیم آبی ما را به یاد فصلی انداخت که با شیخ دیاباته زوج بود و در بازی ها یا گل می زد و یا گل می ساخت.

بازگشت مهدی قایدی به اردوی تیم ملی در شهریور ماه؛ به نظر می رسد این اتفاق محتملی باشد. تیم ملی شهریور ماه راهی اتریش می شود تا دو بازی دوستانه با تیم های اروگو ئه و سنگال در تاریخ های یک و پنجم مهر انجام دهد و پیش بینی می شود برای این دو بازی یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی این بازیکن باشد.

مهدی قایدی پیش تر هم توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شد و حتی در بازی های دوستانه در ترکیب تیم ملی به میدان آمد و گل هم زد اما عدم حضور در ترکیب تیم شباب الاهلی موجب شد تا چند صباحی از اردوی تیم ملی خط بخورد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها