روش جالب دختر وزنه بردار ایران در قونیه برای سر وزن رسیدن

وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌ برداری زنان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی دست به یک حرکت جالب زد.

روش جالب دختر وزنه بردار ایران در قونیه برای سر وزن رسیدن

مسابقات وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی از امروز در قونیه برگزار می شود. پوپک بسامی ملی پوش 55کیلویی وزنه برداری ایران در بخش بانوان است که در گروه A این دسته وزنی با رکورد ورودی 170 کیلوگرم به مصاف رقبای قدرتمند خود از کشورهای (ترکمنستان، اندونزی و بنگلادش) می رود.

پوپک برای رسیدن به وزن کشی تلاش بسیاری کرد و دست آخر با یک راهکار جالب سر وزن رسید. 

او که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل، پیش از وزن‌کشی موهای خودش را کوتاه کرد تا به وزن مورد نظرش برسد.

در این دسته وزنی کریستینا شرمتوا از ترکمنستان با رکورد ورودی 190 کیلوگرم، سیریتی اختر از بنگلادش با رکورد ورودی 155 کیلوگرم و ناتاشا بتیوب از اندونزی با رکورد ورودی 202 کیلوگرم 3 حریف و رقیب (بسامی) روی تخته مسابقات دسته وزنی 55 کیلوگرم بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هستند. بسامی فعلا طبق این آمار و ارقام و رکوردهای ورودی بعد از رقبای اندونزی و ترکمنستان در جایگاه سوم این دسته وزنی قرار دارد. 

باید منتظر ماند و دید نهایتا پس از پایان حرکات یکضرب و دوضرب چه سکو و مدالهای قسمت بانوی ملی پوش وزنه برداری ایران می شود.

منبع: فوتبالی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • وحید
    0

    دم دخترا گرم...

  • ناشناس
    0

    😊🌹

  • مسعوداحمدی
    0

    درود بر غیرتت بانوی میهن ام
    دستت طلاء

  • ناشناس
    1

    خب الان چیکار کنیم!؟

  • شبنم
    1

    امیدوارم زودتر هجرت کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها