رونالدو: نیمار آماده باشد برزیل قهرمان جهان می‌شود

رونالدو نازاریو ابراز امیدواری کرد نیمار بتواند در قطر برزیل را به عنوان قهرمانی در جام جهانی برساند.

رونالدو: نیمار آماده باشد برزیل قهرمان جهان می‌شود

رونالدو نازاریو در یک رویداد تبلیغاتی در سائوپائولو در مورد جام جهانی قطر به صحبت پرداخت. تیم ملی برزیل در گروه G در کنار صربستان، سوئیس و کامرون قرار گرفته است و خیلی ها این تیم را شانس اول قهرمانی می دانند. پرافتخارترین تیم جهان فرصت دارد که با درخشش نیمار در خط حمله خود بعد از ۴ دوره ناکامی، قهرمانی دیگری در جام جهانی به دست بیاورد.

رونالدو نازاریو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید درباره شانس قهرمانی سلسائو در جام جهانی گفت: برزیل به دلیل استعدادی که دارد در هر رقابتی مدعی قهرمانی خواهد بود. این جام جهانی هم تفاوتی نخواهد داشت، اما اگر نیمار ۱۰۰ درصد از نظر بدنی آماده باشد و در زمین تمرکز داشته باشد، شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در این جام جهانی داریم.

وی در پایان افزود: اگر نیمار در شرایط خوبی قرار بگیرد قطعا در تیم بسیار خوب عمل خواهد کرد و شانس ما برای کسب جام بسیار افزایش خواهد یافت.

من فکر می کنم مردم برزیل این تصور را دارند که او باید در هر شرایطی بهترین باشد. نیمار بازیکن مستعدی است و من منتظر درخشش او در این جام هستم. به همین دلیل است که ما نیمار را تشویق می کنیم تا آماده به قطر برسد و مردم برزیل را متحد کند. شاید فوتبال قدرت این را داشته باشد که مردم برزیل را برای جشن گرفتن متحد کند. ما یک تیم بزرگ با بازیکنان خوب داریم اما مهمتر از همه، نیمار است که از نظر فنی و بدنی بسیار متفاوت است.

برزیل خیلی زود توانست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست بیاورد. سلسائو در شرایطی که تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی غیر از آرژانتین فراز و نشیب زیادی داشتند به راحتی مسافر قطر شد. تیم ملی فوتبال برزیل در دوره قبل جام جهانی یعنی ۲۰۱۸ روسیه توانست با ۷ امتیاز از مرحله گروهی به دور حذفی راه یابد و با برتری برابر مکزیک به جمع ۸ تیم پایانی رسید ولی در آن مرحله برابر بلژیک شکست خورد و از رسیدن به مراحل پایانی بازماند. با این حال برزیل نسبت به چهار سال گذشته تیم بهتری شده و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌هاست.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها