کنعانی زادگان:

شجاع خلیل‌زاده سرزن‌تر از هری کین انگلیسی است/ دوتایی می‌خواهیم در جام جهانی بترکانیم!

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر می‌گوید: من به جرأت به شما می‌گویم شجاع خلیل‌زاده سرزن تر از هری کین است.

شجاع خلیل‌زاده سرزن‌تر از هری کین انگلیسی است/ دوتایی می‌خواهیم در جام جهانی بترکانیم!

استارت لیگ ستارگان قطر زده شد و تیم الاهلی موفق شد با یک گل ام‌صلال را شکست بدهد. در خبرها آمده بود که الاهلی با محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل‌زاده در شرایطی توانست به این برد برسد که ۲۵ حمله روی دروازه این تیم به‌وجود آمد که ۸ توپ به چارچوب این تیم رسید و ۸ موقعیت هم دفع شد تا نقش مدافعان ایرانی در این پیروزی پُررنگ باشد.

کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در این مسابقه حضور کامل در ترکیب الاهلی مقابل ام‌صلال داشتند که در این بین، کنعانی در دقیقه ۵۷ یک اخطار هم گرفت.

تک گل تیم الاهلی را  یزن النعیمات در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. در همین ارتباط گفت و گویی با محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش و ایرانی الاهلی قطر داشتیم؛

تبریک می‌گوییم، در اولین هفته از مسابقات این فصل لیگ قطر به اولین پیروزی هم دست پیدا کردید؟

ممنونم از شما و خدا را شکر می‌کنم. پیروزی در اولین دیدار بسیار حائز اهمیت است و به تیم شخصیت می‌دهد. امیدوارم این بردها هم تداوم داشته باشد.

این مسابقه، اولین بازی ات در کنار شجاع خلیل‌زاده در لیگ ستارگان قطر هم بود. توضیحی می‌دهی؟

اتفاقا هر دو بهترین بازیکن میدان شدیم!

مگرمی‌شود دو بازیکن را به عنوان بهترین در یک مسابقه معرفی کنند؟

انصافا هر دو عالی ظاهر شدیم. ام صلال حملات زیادی روی دروازه ما داشت و مرتب فشارمی‌آورد. خوشحالم که امسال دوباره قرار است کنار شجاع خلیل‌زاده بازی کنم. ما از زمان بازی در پرسپولیس هماهنگی زیادی با یکدیگر داریم و همین مسئله کمک می‌کند عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

شما در تیم ملی ایران هم زوج مرکز خط دفاعی هستید. حالا می‌توان امیدوار بود تو و شجاع خلیل‌زاده در جام جهانی هم همین طور خوب ظاهر شده و اجازه ندهید حریفان به راحتی به تیم ملی ایران گل بزنند؟

اول اینکه بازی کردن یا نکردن من نوعی بستگی به سرمربی تیم ملی دارد. دوم اینکه گل خوردن یا نخوردن یک تیم به همکاری همه اعضای آن تیم از درون دروازه تا نوک حمله بر می‌گردد و فقط محصول تلاش مدافعان نیست. سوم اما من و شجاع خلیل‌زاده انگیزه زیادی داریم و در کشور قطر میزبان جام جهانی کنار هم بازی می‌کنیم و دوست داریم دوتایی در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به قول معروف بترکانیم!

شما دو نفر خیلی هم با هم رفیق هستید. درست است؟

شجاع برادر بزرگ من است. خیلی مدافع فنی و خوبی است و از آن گذشته پسر مهربان و خوش قلبی است. من امسال خوشبخت بودم که او به تیم ما آمد چون در کنار شجاع خلیل‌زاده اصلا شما گذشت زمان را احساس نمی‌کنید.

شما هر دو سرزن هستید و در اولین دیدار جام جهانی قطر باید مقابل هری کین کاپیتان و مهاجم تیم ملی انگلیس بازی کنید که مهارت خیلی زیادی در سرزنی دارد. فکر می‌کنی بتوانید در مقابل او موفق ظاهر شوید؟

من به جرأت به شما می‌گویم شجاع خلیل‌زاده سرزن‌تر از هری کین است. این حرف من کُری خوانی نیست چون چند سالی می‌شود کنار شجاع تمرین و بازی می‌کنم. او می‌تواند روی سر هر بازیکنی سر بزند و این خصلت ذاتی‌اش است.

شجاع خلیل‌زاده سرزن‌تر از هری کین انگلیسی است/ دوتایی می‌خواهیم در جام جهانی بترکانیم!

خودت چه طور؟

من در مورد خودم نظر نمی‌دهم و به این سئوال باید کارشناسان و دیگران پاسخ دهند.

وضعیت الاهلی در لیگ ستارگان قطر چطور است؟

ما تمرینات پیش فصل بسیار خوبی را در کشور اتریش زیر نظر سرمربی خودمان نیبویشا یووویچ پشت سر گذاشتیم و در بازگشت به قطر هم خیلی سرحال بودیم. بازی منطقی و خوبی برابر ام صلال پشت سر گذاشته و اولین برد خود را در اولین بازی جشن گرفتیم. من فکر می‌کنم این برد خیلی از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند و شرایطی به مراتب بهتر از سال گذشته در جدول لیگ ستارگان داشته باشیم.

نمی‌شود از تو سئوال کرد و چیزی در خصوص پرسپولیس نپرسید. نتیجه دیدار هفته اول پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن را چطور پیش بینی می‌کنی؟

من یکی که اگر پرسپولیس جلوی رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کند باز پیش بینی می‌کنم پرسپولیس برنده می‌شود و این بار در دیدار با تیم خوب و سختکوش ذوب آهن باز حرف من همان است. ضمن احترام به تیم خوب آقا مهدی تارتار، پرسپولیس انشالله برنده این دیدار خواهد شد.

ولی تا جایی که می‌دانم تو رئالی هستی. چه طور می‌گویی این تیم ...

من رئال را دوست دارم اما بیشتر پرسپولیسی هستم. البته الان پیراهن تیم الاهلی قطر تن من است و در حال حاضر تمام تمرکزم روی این تیم و مسابقاتش است. دوست دارم با الاهلی امسال بهترین نتایج تاریخ باشگاه را کسب کنیم.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احسان سیمیاری
    0

    راست میگی ؟

  • TN
    0

    تو اتوبوس بترکونی کافیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها