پیروزی سیتی برابر بایرن با گلزنی هالند

منچستر سیتی در دیدار دوستانه برابر بایرن مونیخ با تک گلی که ارلینگ هالند به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کرد.

پیروزی سیتی برابر بایرن با گلزنی هالند

منچستر سیتی که برای برگزاری اردوی تابستانی خود راهی آمریکا شده است در دیداری جذاب و مهیج به مصاف بایرن مونیخ رفت. گواردیولا در تقابل با شاگردان سابق خود توانست به پیروزی دست پیدا کند.

سیتیزن ها در این بازی با یک گل به پیروزی دست پیدا کردند. هالند خرید جدید و گران قیمت سیتی تک گل بازی را در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند. این نخستین گل این مهاجم سرشناس و آماده نروژی برابر منچسترسیتی است.

تک گل پیروزی بخش هالند به بایرن مونیخ

 

این بازی به خاطر شرایط بد آب و هوایی برای چند دقیقه متوقف شد و بازیکنان زمین بازی را ترک کردند که البته دوباره به زمین برگشتند و با وجود آنکه فرصت های زیادی روی دروازه دو تیم خلق شد اما در نهایت با همین نتیجه یک بر صفر به سود سیتی به پایان رسید.

منچستر سیتی در دیدار قبلی دوستانه خود برابر کلوب آمریکا مکزیک با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. هر دو گل سیتی را در این بازی کوین دی بروین کاپیتان تیم به ثمر رساند.

بایرن مونیخ هم در بازی نخست دوستانه خود برابر دی سی یونایتد با نتیجه قاطع ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی شاهد درخشش سادیو مانه خرید جدید تیم بودیم که توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد. دی لیخت دیگر خرید جدید بایرن هم در آن بازی گلزنی کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها