سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

سال گذشته بازیکنان نفت مسجدسلیمان در خوابگاه مار می‌کشتند!/ با حداقل اشتباه بازیکن گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سال گذشته در خوابگاه مان در مسجدسلیمان، بازیکنان مار کشتند و عقرب بازیکنان را نیش زد که امیدوارم این دغدغه رفع شود تا با خیال راحت در مسجدسلیمان تمرین کنیم و از امتیاز میزبانی مان به صورت صد درصدی استفاده کنیم.

 سال گذشته بازیکنان نفت مسجدسلیمان در خوابگاه مار می‌کشتند!/ با حداقل اشتباه بازیکن گرفتیم

رضا مهاجری درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت، اظهارکرد: با صراحت اعلام می کنم از باشگاه درخواست دارم با بازیکنان بومی رده سنی امید و زیر ۲۳ سال که در لیگ دو کشور بازی کرده اند یا بازیکن رده امید که توانسته در لیگ برتر امیدهای کشور بازی کند، بدون تست گیری با آن ها قرارداد امضا کند. 

 وی ادامه داد:  بازیکنانی هم که چنین شرایطی ندارند طبق قولی که دادیم، بعد از بازگشت به مسجدسلیمان از آن ها تست می گیریم تا بازیکنان شایسته پوشیدن پیراهن تیم نفت به جمع ما اضافه شوند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سعی کردیم با حداقل اشتباه کارمان را نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز را پیش بیریم. در کنار یک بازیکن باتجربه سعی کردیم یک بازیکن جوان و مستعد را جذب کنیم. شرایط باشگاه از نظر ساختاری و مالی خوب نیست اما طی صحبت با مدیرعامل و هیات مدیره صحبت کردیم که بتوانیم در این زمینه قوی تر عمل کنیم تا به سمتی برویم که بازیکن برای آمدن به مسجدسلیمان دغدغه اسکان، زمین تمرین و... را نداشته باشد. 

وی ادامه داد:  بارها گفته ام و اعتقادم این است که تیم باید در منطقه و فرهنگی که به آن تعلق دارد، تمرین کند اما همان طور که همه می دانند ما در شهر مسجدسلیمان زمین تمرین مناسب نداریم و باید در استادیوم محل میزبانی مان از تیم ها تمرین کنیم که این نیز ما در جریان مسابقات با مشکل مواجه می کند اما تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می کنیم از ظرفیت خوب مسجدسلیمان استفاده کنیم. 

مهاجری بیان کرد:  این دغدغه هر ساله است که امیدوارم مسئولان به ویژه مسئولان شرکت نفت با ایجاد ساختار مناسب این دغدغه را رفع کنند. وزارت نفت جزو وزارت خانه های خوب کشورمان است و امیدوارم نگاه ویژه ای به مسجدسلیمان داشته باشند. سال گذشته در خوابگاه مان در مسجدسلیمان، بازیکنان مار کشتند و عقرب بازیکنان را نیش زد که امیدوارم این دغدغه رفع شود تا با خیال راحت در مسجدسلیمان تمرین کنیم و از امتیاز میزبانی مان به صورت صد درصدی استفاده کنیم. قول داده اند که فرودگاه شهر تا آبان ماه آماده خواهد شد که خبر خوبی است و می تواند به میزبانی خوب مان کمک کند. 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بیخود کردید مار کشتید به اتش نشانی
    زنگ میزدید زنده گیری کنند ابلها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها