آمار تمام مهاجمان استقلال/ ساپینتو به چه کسی اعتماد می‌کند؟

تیم فوتبال استقلال، مهاجمان شاخصی در ترکیب خود دارد که این مساله کار را برای سرمربی آبی‌ها سخت کرده است.

آمار تمام مهاجمان استقلال/ ساپینتو به چه کسی اعتماد می‌کند؟

تیم فوتبال استقلال این روزها، تمرینات پرفشاری را برای آماده‌سازی در رقابت‌های لیگ برتر می‌گذراند. ریکاردو ساپیتنو از زمانی که تیم را در اختیار گرفته است، تلاش کرده تا با در نظر گرفتن تمرینات متعددی، بازیکنان استقلال را تا شروع رقابت‌های لیگ برتر، به آماده‌ترین شکل ممکن برساند.

آبی‌پوشان در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برند تا پیش از شروع مسابقات لیگ، یک اردو در خارج از کشور برگزار کرده باشند و پس از بازگشت به ایران خود را مهیای رقابت‌های لیگ برتر کنند.

یکی از مسائلی که تا شروع مسابقات، ممکن است ساپینتو را به چالش قابل توجهی بیندازد، حضور پرشمار مهاجمان استقلال در این تیم است. تعدد مهاجمان این تیم باعث شده است، رقابت‌ قابل توجهی میان این بازیکنان شکل بگیرد و همان‌طور که مشخص است، ساپینتو اگر بتواند به ترکیب ثابت و موفقی دست پیدا کند، کار دیگر مهاجم‌های استقلال در آینده به شدت دشوار خواهد شد و از این جهت اردوهای آماده‌سازی آبی‌ها برای مهاجمان این تیم به شدت مهم و کلیدی خواهد بود.

در این گزارش به اختصار به شاخص‌ترین مهاجمان استقلال و عملکردشان در فصل گذشته می‌پردازیم.

کوین یامگا

یامگا یکی از مهم‌ترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود. این بازیکن با ۱۰ گل زده و ثبت ۳ پاس گل موفق شد تاثیر بسیار زیادی در قهرمانی آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد. تاثیر قابل توجه این بازیکن در فصل پیش، قطعا ساپینتو را مجاب می‌کند تا درباره حضور این بازیکن در ترکیب تیمش، تدبیری بیاندیشد. این بازیکن فرانسوی تا این‌جای کار یک فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان پایتخت ماندنی است و باید دید می‌تواند مثل فصل پیش عملکرد خوبی داشته باشد و اعتماد ساپینتو به خود جلب کند یا خیر.

آمار تمام مهاجمان استقلال/ ساپینتو به چه کسی اعتماد می‌کند؟

سجاد شهباززاده

این بازیکن، اولین خرید استقلال در پنجره نقل و انتقالات بود که باعث شد شهباززاده پس از چند سال دوری از استقلال، به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگردد. او فصل گذشته با پیراهن سپاهان به میدان رفته بود و با ثبت ۹ گل و ۵ پاس گل توانست عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای بگذارد. عطش گلزنی شهباززاده در نوک حمله، باعث شده استقلالی‌ها امید زیادی برای خط حمله خود داشته باشند. این بازیکن کم‌تر از یک ماه تا شروع رقابت‌های لیگ برتر فرصت دارد تا با جلب نظر ساپینتو، یکی از ستون‌های اصلی گلزنی استقلال باشد.

آمار تمام مهاجمان استقلال/ ساپینتو به چه کسی اعتماد می‌کند؟

ارسلان مطهری

مطهری در فصل گذشته یکی از بازیکنان کم‌فروغ استقلال بود. این بازیکن در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و در ترکیب اصلی جایی نداشت و نتوانست آن‌طور که می‌خواهد در ترکیب تیم حضور داشته باشد. او فصل گذشته تنها موفق به ثبت ۳ گل و یک پاس گل شد و شرایط نامطلوب این بازیکن باعث شد آینده این بازیکن برای فصل آینده تحت تاثیر قرار بگیرد اما در نهایت مطهری در جمع آبی‌ها ماندنی شد. با تغییر سرمربی آبی‌ها، مطهری این فرصت را دارد که شرایط برای خودش تغییر دهد و خود را در ترکیب استقلال جای دهد.

آمار تمام مهاجمان استقلال/ ساپینتو به چه کسی اعتماد می‌کند؟

آرمان رمضانی

رمضانی هم‌چون مطهری، نتوانست فصل خیلی موفقی را پشت سر بگذارد و جایی در ترکیب اصلی مجیدی نداشت و در اکثر بازی‌ها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و تنها ۲ گل به ثمر رساند اما یک اتفاق برای این بازیکن در فصل گذشته، بسیار به یاد ماندنی بود که باعث شد یکی از پایه‌های قهرمانی استقلال باشد. رمضانی در نیم فصل دوم فصل گذشته مسابقات لیگ برتر و در بازی مقابل شهرخودرو توانست تک گل سه امتیازی استقلال را به ثمر برساند و آبی‌ها را یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر کند  که همین مساله باعث شد هواداران از این بازیکن به نیکی یاد کنند. رمضانی برای فصل آینده برای در اختیار گرفتن نوک حمله رقابت‌ بسیار سختی با مهاجمان دیگر استقلال خواهد داشت و این یکی از جذابیت‌های ساپینتو برای انتخاب ترکیب تیمش خواهد بود.

آمار تمام مهاجمان استقلال/ ساپینتو به چه کسی اعتماد می‌کند؟

پیمان بابایی

بابایی یکی دیگر از خریدهای استقلال در این پنجره نقل و و انتقالاتی بود که فصل گذشته در تراکتور توپ می‌زد. پیمان بابایی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق شد برای قرمزپوشان تبریزی ۵ گل به ثمر برساند و عملکرد نسبتا خوبی در این تیم داشته باشد. بابایی با توجه به تعدد مهاجمان استقلال، آینده نامشخصی در ترکیب استقلال خواهد داشت و باید دید این بازیکن در تمرینات آبی‌ها  چه عملکرد خواهد داشت.

آمار تمام مهاجمان استقلال/ ساپینتو به چه کسی اعتماد می‌کند؟

بازیکنان دیگری هم‌چون امیرعلی صادقی، امیرحسین حسین‌زاده و سبحان خاقانی در ترکیب مهاجمان استقلال حضور دارند. تا این‌جای کار سبحان خاقانی به علت مصدومیت مدت‌ها از جمع آبی‌ها دور خواهد بود و امیرحسین حسین‌زاده احتمال می‌رود از جمع استقلالی‌ها جدا شود و به همین علت آینده این بازیکنان در جمع استقلالی‌ها مشخص نیست.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها