مقصد احتمالی جدید رونالدو مشخص شد

ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد را به اینتر نیز پیشنهاد داده است

مقصد احتمالی جدید رونالدو مشخص شد

تنها یک سال از بازگشت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۷ ساله به اولدترافورد سپری شده و این بازیکن تمایلی به ماندن در این باشگاه ندارد. شیاطین سرخ در فصل گذشته در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام ماندند و تمایل شدید کریستیانو رونالدو به افزایش آمار گلزنی خود در این تورنمنت و بیشتر کردن فاصله با لیونل مسی، او را مشتاق به جدایی از جمع بازیکنان یونایتد در فصل تابستان کرده است.

نشریه رپایلیکا در گزارش مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر با باشگاه‌های مختلفی برای انتقال موکل خود وارد مذاکره شده است. تیم‌هایی چون یوونتوس، چلسی و بایرن مونیخ تمایلی به جذب کریستیانو رونالدو در این سن و سال و با این دستمزد هنگفت نشان نداده‌اند و به نظر می‌رسد اینتر نیز در بین تیم‌هایی بوده که مورد توجه کریستیانو رونالدو و مدیر برنامه‌اش قرار گرفته است.

اما نراتزوری به دلیل درخواست ۲۰ میلیون یورویی سالانه کریستیانو رونالدو به‌عنوان دستمزد، این پیشنهاد را رد کرده و تمایلی به جذب این فوق ستاره پرتغالی نشان نداده است. اینتر در آستانه به‌خدمت گرفتن روملو لوکاکو از چلسی و همچنین ادامه مذاکرات با پائولو دیبالا برای جذب این ستاره آرژانتینی در هفته‌های آینده است. بدین‌ترتیب هر چه می‌گذرد، احتمال ماندن کریستیانو رونالدو در اولدترافورد بیشتر می‌شود و احتمالا بعد از دو دهه شاهد غیبت این ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان خواهیم بود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها