در جلسه عنایتی و آجورلو چه گذشت؟

مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با مهاجم سابق این تیم و سرمربی فصل گذشته هوادار برای هدایت آبی‌پوشان داشته است.

در جلسه عنایتی و آجورلو چه گذشت؟

رضا عنایتی که یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال به حساب می‌آید، پس از صحبت‌های اولیه با مدیران این باشگاه، حالا مذاکرات خود را وارد فاز جدی‌تری کرده که ممکن است به توافق نهایی هم ختم شود.

او که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در تیم تازه لیگ برتری شده هوادار داشت، در روزهای اخیر تبدیل به یکی از گزینه‌های جانشینی فرهاد مجیدی شد و ظهر امروز پنج‌شنبه با مدیرعامل این باشگاه مذاکرات مثبتی انجام داد.

عنایتی ظهر امروز در دفتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت و طرفین صحبت‌های یکدیگر را برای همکاری در فصل ۰۲-۱۴۰۱ شنیدند، اما هنوز قراردادی امضاء نشده است.

در این نشست، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این تیم صحبت‌هایی با عنایتی داشت و این سرمربی نیز شرایط مدنظرش را برای هدایت آبی‌پوشان عنوان کرد که این جلسه حدود ساعت ۱۷ امروز پایان یافت.

جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با آقای گل پیشین این تیم مثبت بوده و رضا عنایتی در پایان جلسه با آجورلو عنوان کرده به مشهد می‌رود تا تصمیم‌گیری نهایی در خصوص انتخاب سرمربی آبی‌پوشان انجام شود.

چندی پیش آجورلو تاکید کرده بود جانشین فرهاد مجیدی قطعا ایرانی خواهد بود و حال باید دید مدیرعامل باشگاه استقلال روی حرف خود خواهد ماند و با گزینه‌های مدنظر داخلی به توافق نهایی می‌رسد یا خیر.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بنده قدیما به فوتبال علاقه داشتم
    خیلی هم اهل قرمز و آبی نیستم

    ولی بعد از مدتها طرفداران استقلال خوشحال شدن، چرا مسئولین این تیم دارن با بی برنامگی خرابش میکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها